Oletko ollut PUHE ON VAPAA tilaisuuksissa? Kertoisitko kokemuksista, kiitos.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2011 - 09:24

Kyllä vaan, jonkin tilaisuuden päätteeksi annetaan tilaa hetkelle "sana on vapaa" jolloin voin avata sanaisen arkkunsa liittyen aiheeseen/tilaisuuteen.
Ei liity kyllä matkailuun mitenkään.
Helsingissä on Helsinki-päivänä ollut Runebergin patsaalla muutaman tunnin sana on vapaa - tilaisuus eli siellä on saanut purkaa sydäntään. En tiedä onko enää ohjelmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2011 - 08:55

Ollessani Englannissa, menimme Hyde Parkin ohi ja siellähän niitä puheen pitäjiä näytti olevan. Puistossa sijaitsee tunnettu alue "Speakers' Corner", jossa kuka tahansa voi sunnuntaisin pitää puheen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 09:40

Eipä ole tullut poikettua. Olisihan noissa vaalitilaisuuksissa hyvä udella mitä hyvää nyt saamme
edustajaksi pyrkiviltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 12:45

Eipä ole tullut koskaan käytyä moisissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 20:35

En ole ollut, mutta puhumaan voin lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 08:13

Jyväskylässäkin järjestetään kesäaikaan näitä Speakers Corners -tapahtumia ja yleensä niissä on ollut sekä joku julkkispuhuja, kuten paikallinen poliitikko ja sitten on kuka vain saanut puhua. Enpä ole jaksanut jäädä koskaan kuuntelemaan.