Tykkääkö tästä kukaan muu?

Halonen putosi vaikutusvaltaisten naisten listalta.

www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....n-listalta

www.forbes.com/wealth/power-women/list

Avainsanat: merkel on kärjessä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2011 - 22:41

En ihmettele. Pitäisi aina flirttailla, joka ikiselle.Eipä mahtunut tuohon joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2011 - 21:26

no tota noin en viitti sanoa miksi putos ,mut viittaan tähän vekarajärven juttuun .se oli 20 päiväsakkoo...et sen pituinen se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 22:14

On aika huvittava listaus, vaikutusvaltaisten ? sanoisin että vähän niinkuin makuasia.
11. Lady Gaga Entertainer
14. Oprah Winfrey Media Personality
18. Beyoncé Knowles Entertainer, Designer
34. Sarah Palin Political Commentator
49. Queen Elizabeth II Monarch
87. Ngozi Okonjo-Iweala Finance Minister Nigeria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 22:17

Tykkäämisestä en tiedä, mutta että joku Lady Gaga ja Beyonce Knowles ovat samalla listalla OIKEASTI vaikutusvaltaisten ja meitä ehkä fiksumpienkin naisten listalla?
Kuka hemmetti näitä oikein ja laatii? Että peppua heiluttamalla pääsee kiilaten monen vaikutusvaltaisemman naisen ohi ihan heittämällä ja rinnan mitalla.Näillä kahdella naisella on rahaa kyllä, muttei varaa pukeutua asiallisesti... Toinen jättää vaatteet kaappiin ja toinen pukeutuu lihakaupan tuotteisiin....Just...Tai vaihtoehtoisesti suureen varmuusvälineeseen...Miltähän lihapuku näyttäisi Merkelin päällä? Osaakohan se edes laulaa?

Pitäisi olla eri lista teinien kuolausten kohteille ja asioihin OIKEASTI vaikuttaville...Tai varmaan sellaiset jo onkin.
Naurettavaa oikeastaan.Ihan hölmöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.08.2011 - 22:22

joutaapa tuo jo pudotakkin, en muista mitä halonen on tehnyt omavaltaisten suomenpankin nimitysten ja lautaskiistojen lisäksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 22:56

Enpä paljon näistä listauksista perusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 23:05

Heh,mahtaa nyt Tarjaa harmittaa. No, oikeasti luulen, että on helpottunut pudottuaan moiselta listalta. Ihmettelen, että mistä hatusta ihmiset tuohon listaan vedetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 06:37

Se on naisilla helpompaa, jos ei yläpää riitä niin otetaan se toinen pää käyttöön...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 07:15

Aikansa kutakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 09:17

Antaa listojen olla, ne ovat humpuukia.
Tarja Halonen on nainen paikallaan, siitä ei mihkään päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 09:38

Kyllä ymmärrän tuon kuka on ykkösenä ja myös kakkosen. Tarjan tilanne on ok, itse kuvittelee olevansa kovinkin tärkeä henkilö maailmassa.... faktastahan tässä on kyse ja siitä missä tehtävässä ihmiset toimivat. Lady gagat ja muut vastaavat ovat taas joidenkin idoleja... nuorten kait...

Parasta ensi vuonna taitaa olla se että Tarja siirtyy sivuun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 09:41

Tuo listaus muistuttaa aika paljon luottoluokittajien puuhia.

Teoilla on merkitystä. Hyvä Tarja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 12:14

Aikansa Tarjan aikaa,kutakin.Sille nyt ei voi mitään,että Frau Merkel on maailman vaikutusvaltaisin NAINEN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 13:01

Niinhän nuo listat menee joku nousee ja taas joku putoaa..
En kyllä katso että Halonen olisi yleensäkään siellä kärjessä mitä vaikutusvaltaa hänellä enää on noitahan on pienennetty vuosi vuodelta..
Keulakuva Halonen on Suomelle lähinnä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 20:52

Kaikkia mahdollisia asioita voi listata jos haluaa,mutta kaikista listoista voi jokainen olla eri mieltä ja samaakin. Niin tästä vaikutusvaltaisten naisten lisatakin. Se kuka, tai mikä mihinkin listalle pääsee riippuu ihan kokonaan niiden tekiöistä. Tarjan tippuminen vaikutusvaltaisten naisten listalta ei siis pitäisi olla suuri uutinen, ei ainakaan maassamme jossa kohta eletään toisen presidentin toimikautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 20:27

En perusta koko listasta.