Valio maustettujen ruokakermat?

Mainoksessa uunista vedetään lohkoperunat tms. minkä päälle on kaadettu jonkin makuinen maustettu ruokakerma päälle. Mikä maku mahtaa kyseessä olla ja mistä saisin reseptin? (Valion sivuilta ei löytyny)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2011 - 16:16

Mainosta en tiedä,mutta kokeiles tätä :

Voitele vuoka esim. öljyllä.Kaada siihen pussillinen perunasipulisuikaleita ja ripottele päälle pari t-lusikallista suolaa (tai maun mukaan) ja pippuria myllystä.Kaada päälle vaikka kolmen juuston kermaa.Puolitoista purkkia riittänee.
Jos haluat tästä kokonaisen valmiin ruuan, lisää joukkoon kinkkusuikaleita.Päälle esim. juustoraastetta vielä makua antamaan.Varmasti on hyvää!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2011 - 18:19

Ohjeet löytyvät:
www.valio.fi/reseptit/

Mainospätkä:
www.youtube.com/watch?v=C31A...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 20:08

Aurajuustokerma antaa hyvän maun kermaperunoille,jos tykkää aurajuuston mausta..voi tehdä peruna-sipuli sekoitukseta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 20:47

Olen sitä mieltä, että kerma kermana ja mausteet mausteina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 23:13

Pappa4:n kanssa samoilla linjoilla: kunnon kermaa ja siihen mieleiset mausteet. Aurajuustoa ja muita makuja saa laitettua mieleisensä määrän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 06:55

Niitä kermoja on mm. Sinihomejuusto, savujuusto, kolme sipulia ja kolme juustoa. Johan noista saa neljää eri makuista perunasipulilaatikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 08:09

Mainitsemaasi ruokaa sopii ainakin kolmen juuston kerma, itse tykkään siitä kovasti ja käytän silloin tällöin. Eikä sipulikermakaan hassumpaa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 09:12

Yhdyn papan reseptiin, olen ostanut maustettua kermaa ja muu ei ole makunystyröitäni hieronut
kuin hinta. Kerma kermana ja mausteet perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 09:40

Parasta on kyllä kerma kermana ja mausteet lisäksi. Ei tarvi Valiota väliin eikä aina kermaakaan välttämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 13:06

Ihan makusi mukaan pistä tuo kerma, usein näitä ostan ja antavat kivan maun monille ruuille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2011 - 22:15

Niitä mausteisia kermoja taitaa olla nykyään kolmea lajia. Makukysymys mitä siihen laittaa. Kaupan hyllyltä löydät vaihtoehdot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 13:57

Voi voi, kalliimpaa ovat nuo maustetut kermat, tee itse oman makusi mukaisia kermoja, ostat ruokakermaa ja raastat tai pilkot makuja siihen itse kulhossa ja kaadat ruokasi päälle, ne maut on tehty niihin valmiisiin kermoihin esansseilla, lisäät elimistöösi vain lisäaineita niitä käyttämällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 20:23

Valion kermat ovat herkullisia. En tiedä mitä makua haet, mutta kokeile eri makuja niin asia selviää.