Tlasin HM:ltä vaatteita ja sain lasku ja tili hakemuksen hyväksyttynä,vaikka minulla on luottomerkintä.Olen yrittänyt muitakin,ei.

Hämmästyttää eikö Hennes ja Mauritz tarkista luottotietoja laisinkaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2011 - 16:48

eipä ole kokemusta luottohäiriöistä.
sitähän varmaan kannattaisi kysyä kyseisestä firmasta. minkälaisen maksutavan valitsit?
www.hm.com/fi/customer-servi...e/payments

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2011 - 17:18

Onneksi olkoon anonyymi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 18:14

Onnea, mutta silti jaksan ihmetellä :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 18:22

Näköjään näinkin voi käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 20:10

Ei käy näin,kun en tilaa vaatteita..kaikki on mahdollista näköjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 20:46

Ihmeiden aika ei olekaan ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 23:20

Onpa erikoista, sillä yleensä kauppiaan intresseissä on tarkastaa luottotiedot. Tilille ostelukin lopahtaa lyhyeen, jos ei noudata sovittuja kuukausieriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 08:07

Jos on jo entuudestaan luotto-ongelmia, en kyllä kehoittaisi enää lisää luottotilejä avaamaan, vaikka joku yritys selaista tarjoaisikin. Raha-asiasi vaan saat entistä pahempaan sotkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 08:26

Paree ois tämä lasku ajallaan maksaa, niin toistekin voi sieltä luotolla tilata. Joskus tulee eteen noita onnenkantamoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 09:10

Ole mielissäsi ja hiljaa asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 09:22

Jahas, ei ole luottomerkintää, ei nimellä eikä anonyyminä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 12:35

Onnea vaan mutta hoida laskut kunnolla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2011 - 22:14

Toivottavasti tämänkään jälkeen ei heille selviä että on luottotiedoissasi merkintää. Tosin asiat ovat kenties hoidettu, mutta tietyt asiat pysyvät sen muutaman vuoden siellä tiedoissa. Ei tunnu olevan mitenkään tarkka firma tuo kauppa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 14:12

Kilpailu on näköjään kovaa. Saavat he sen rahansa jotenkin sinulta pois, velkasi lisääntyy ja työpaikatkin tutkivat näitä velallisia ennenkuin työhön ottavat edes kaupan kassalle, ja helpompi vaihtoehto on firmoille jotka perivät näitä velkoja, saavat hyvän provikan itselleen koroista, ei H & M sitä laskua sinulta tule perimään vaan perintätoimisto ostaa sen velkasi ja perii sitä ulosoton ja muin keinoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 20:21

Onneksi olkoon! En tuomitse luottotiedotonta, hienoa että H&M antoi mahdollisuuden. Nykyisin aika monella on merkintöjä. Älä sinä turhia sure, aika haavat parantaa. Muistat vain maksaa laskun ajallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2013 - 13:23

Vaatteita myyvät sivustot, joista voi helposti yrittää tilata laskulla, vaikka luottotiedot ei ole kunnossa löytyy www.vaatekauppoja.fi -sivustolta www.vaatekauppoja.fi/vaattei...amaksulla/