Mihinkä on kaikki vanhat nappulaiset hävinneet?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2011 - 22:44

Jotkut on pilven reunalla, osa on muuttanut maailman turuille ja toreille, osa kyllästynyt tai muuten saanut "siipeensä" täällä ja jotkut pitävät taukoa. Syksyllä usein vilkastuu, varsinkin, jos on römppä syksy.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2011 - 11:07

Olisiko nyt vaan joku väliaikainen hiljaiselo. Toivotaan niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 11:24

Kyllähän täällä joku silloin tällöin napsuttelee, eiköhän tahdi kiihdy syksyn tullen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 12:00

Heillä varmaan jotakin muuta tällähetkellä tärkeämpää...Mutta käytäisikö me "uudet" kuitenkin jonkinlaisesta korvikkeesta ? Kivahan täällä on Napsutella! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 12:15

Täälä ollaan .Mutta enhän minä mikään vanha vielä olekkaan. Missä vähäviisas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 12:28

Täällä....mutta nyt lähden iltavuoroon. Hei, hei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 13:37

Täällä, olen ollut jo pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 13:39

Täällä pappa4 luuraa mökkimaisemissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 13:52

Eikös nämä nyt aikapaljon kuitenkin napsuttele, kuten vastausrivistäkin näkyy. Välillä lienee muutakin ohjelmaa ja tekemistä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 14:11

Sitä minä en tiedä kun olen ihan uusi täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 14:15

Kait sitten minäkin olen jo aika vanha napsulainen. Muilla on varmaan kiireitä, ei kukaan vamaankaan ole kokonaan lopettanut, en ole huomannut sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 17:20

EN varmaan ole vanha vaikka napsulainen ;-D,itse voin sanoa vanahaksi muttei muut ;-) Jossain muualla ovat napsuttelemassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 20:15

Olen täällä kesällä vähemmän,kun talvella..Kessällä paljon tekemistä,että ei ennätä käydä jatkuvasti..
Kyllä syksyn koittaessa varmaan taas vilkastuu..Joka vuosi on näin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 21:28

no tota noin nimittäin varmaan kesälomalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 08:04

Kyllähän täällä meitä vanhojakin aika lailla, mutta osa varmaan lomailee ja pari on muuttanut autuaammille napsutuskentille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 09:03

No hei! Iältäni taidan olla porukan vanhin, luulisin.
Napsussa en ole ollut kuin noin puolitoista vuotta. Nyt edessä on jonkinlainen pakotettu tauko,
mikä tekeekin hyvää.
Sen jälkeen palaan, jos en nuku ikiuneeen tai muuten tulen toistaitoiseksi.
Eihän sitä kyllä kukaan tiedä koska H-hetki lyö ja eihän napsu ainoa autuaaksi tekevä harrastus
ole kylläkin kiva.
Mutta kyllä tämä tosi paljon aikaa ottaa päivästä, harrastuksena hyvä
Ja onhan tässä mahdollisuus vastailla ja valita kysymys. mihin haluaa vastata, itse olen
jo kovin monimutkaiset tehtävät, joissa täytyy google myllätä ylösalaisin.jättänyt pois.
Tervetuloa vain nuoret, tuotte tuulahduksen uudesta maailmasta ja saatte vanhankin innostumaan
nakutteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 13:16

Kesä varmaan on aiheuttanut katoamisen, moni varmaan taas syksyllä ilmaantuu..
Monet viettävät paljon ulkona iltojaan missä milloinkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2011 - 22:09

Vanhoihin on tainnut vanhuus iskeä. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 21:31

Täällä ollaan.