Mistä ostaa Skoda Felicia 1,6LX vm. 1999 tuuliohjaimet/vetosuojat kirkkaat etuoviin.

Kattellu oon mutta oon löytänyt vain savunharmaita ja tummia, mutta en kirkkaita.
Parempi esim. risteyksis kun näkis niistä läpi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2011 - 09:30

täällä monenlaisia tuuliohjaimia, en tosin Skodaan löytänyt.
kauppa.completos.fi/Publishe...=page&

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2011 - 09:45

www.nettivaraosa.com/tuning-osat/kori

kysyhän täältä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 10:22

Mene lähimpään Motonettiin. Sieltä saat kaikkein edullisimmat tarvikkeet ja osat autoosi. Jos niillä ei ole niin tilaavat. Vaihto oikeus ostettuihin osiin käy kaikissa Motonetin liikkeissä ympäri Suomen, riippumatta siitä mistä varaosan ostit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 10:23

Voipi olla , ettei noita härpäkkeitä ole joka malliin saatavana. Mutta ehkäpä etsivä löytää? Esim. ebay.com ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 10:27

Oi niitä aikoja...Skodalla kun ajeli, niin mikään tie ei ollut sille liian huono.Vaikka kynnöspellolla, jos pakko olisi ollut.Olipa minun Felicia varma ja luotettava auto.Niin se lähti pihasta kun palmupuun alta, vaikka mittari näytti - kolmeakymmentä...
Mutta sitten ajattelin vaihtaa, kun kilometrejä kertyi työajostakin aivan valtavasti...Mutta hyvän uuden kodin se sai ja ajossa edelleen :)
Varmaan Skodaharrastajien sivuilta löytyy varaosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 13:18

Skodalla ei ole tuohon vuosimalliin omia tuotteita. Katsele varaosaliikkeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 10:19

no totá noin varaosat maahantuojalta. voi olla et on hiukka kalliit ,mut löytyypi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 21:27

Kysy hyvin varustellusta varaosaliikkeestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 20:56

Nettiautosta.