Mikä on koi-kansa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2011 - 08:24

Capeland muodostaa Afrikan eteläisimmän alueen. Niemen kärkenä on Cape Horn eli Hyvän Toivon niemi. Aluetta asutti ennen valkoisten valtaa koi koi-kansa. He olivat karjankasvattajia vuorten välisillä tasangoilla ja laaksoissa. Koi koit ovat pienikokoisia, laihoja ja heillä on lyhyt käkkärätukka. Mieleen tulevat Namibian bushmannit.

Lähteet:
jussipalonen.blogspot.com/20...dulla.html

Kysyjän kommentti

Siinähän tuo suurin piirtein oli ;0)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2011 - 09:39

Tuossapa tuo tuli selväksi RinTinTinin vastauksessa, moinen kansa on ollut mulle tuntematon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 09:57

Enpä ole ennen moisesta kansasta kuullut.. joten taas opittiin jotain uutta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 10:52

Hyvä Rintintin.

On koittanut uuden tiedon aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 18:49

Niinpä, niin ja moneen kertaan todistetuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 09:57

"Alkuperäiskansoja tulisi arvostaa ja heidän elinoloistaan pitää huolta."
sanoo Jussi Palonen blogissaan,jossa kertoi koi-koikansan olemassaolosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 17:01

Rintintin sen tyhjentävästi jo kertoikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 22:18

Kyllä täällä viisastuu tyhmä pää..saa uutta teitoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2011 - 21:00

Kansa joka herää aamunkoissa. En ole koskaan kuullut mutta saitkin jo oikeita vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 20:49

En haisuakaan, Koi Kansas on tutumpi.