Uskotko, että karoliina Kesti löytyy vielä elossa?

Avainsanat: karoliina kesti kateissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 17:57

Toivon että niin kävisi, mutta ei taida olla enää tyttö elossa olla, koska katoamisesta on jo kolmisen viikkoa kulunut. Läheisilleen nämä viikot ovat varmasti täyttä helvettia ja painajaista.

Kysyjän kommentti

Ikävä kyllä taidat olla ihan oikeassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 15:11

Tuskinpa löytyy on niin kauan mutta mistä se kyseen alainen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 15:47

Vaikea sanoa,jos lähtenyt larppaamaan ulkomaille,mutta parempi olisis saada jokin selvyys...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 17:23

Pahalta näyttää, mutta vielä on pidettävä toivoa yllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 17:46

Toivotaan parasta, vaikka kyllähän tilanne huonolta näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 17:53

Aika uskomaton juttu, jos näin käy.Toki voi olla kaapattuna jossain...Ja muita vaihtoehtoja en edes viitsi ääneen sanoa...Toivotaan kuitenkin parasta.Sitä toivoa kun ei saa menettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 18:23

Toivottavasti mutta taitaa olla turhatoive :(
Voimia omaisille !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 19:04

Toivoisin niin sydämestäni. Kyllä läheiset odottaa Karoliinaa.Aika ikävä tapaus. Selviäisi olisi monelle helpotus. MItä mahtanut tapahtua.Kaikki tahtoo jäädä vaan selvittämättä. Mikä on ihmeellistä tänäpäivänä,Kun tekniikkaa on paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 08:11

Toivotaan, että löytyisi. Mutta aikaa on jo kulunut paljon ja kaikki merkit viittaavaat rikokseen, joten usko alkaa hiipua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 09:01

Vaikea sanoa, onko tapahtunut rikos vai onko kyseessä jokin vapaaehtoinen lähteminen.
Tekniikasta ei ole apua tällaisissa tapauksissa ratkaisevasti kun kukaan ei ole nähnyt jne. Ihmisiä katoaa jäljettömiin aika paljon, häipyvät ehkä jonnekin tai sitten jotain muuta hämärää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 10:47

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 18:53

Mahdottomuus olla selvännäkijä, mutta jos uskoa kysytään niin ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2011 - 11:13

En lähden suoraan mielipidettäni sanomaan tässä asiassa. Toivon että kaikki kääntyy parhain päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 22:38

Toivon mukaan selviää asia mitä on käynyt..Omaisille raastavaa tuskaa sydämmessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 20:40

Toivon koko sydämestäni että hän löytyy elossa. Ikävä tapaus, aivan järkyttävä tapaus vanhemmille, ikuinen piina ja tuska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 12:45

Vaikea uskoa enää, ajattelin silloin jo kun kuulin ekan kerran,että ei enää hengissä ole.