minne kannattaa lähteä perhelomalle, jos haluaa etelän lämpöön JOULUKUUN loppupuolella?

lapset 6-12 vuotta, yhteensä neljä. All inclusive toivottu, lapsilla ruoka-allergioita ja astmaa.

Avainsanat: minne lomalle joulukuussa jos haluaa lämpöön

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 15:57

Kyllä suosittelen ilman muuta gran canariaa, sillä itsekin meinaan viettää talven siellä!
Ilmat on juuri sopivat ja sitä voi uida ja ottaa aurinkoa siellä!
Puerto ricossa on vielä lämpöisempää, kuin Playa del Inglesissä, mutta siellä voi joutua korkealle mäelle ja rappuja on kiivettävänä, jos ei ota kuntoiluna sitä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 14:24

Itse olen viettänyt joulun ja uudenvuoden muutaman kerran Tenefiffalla.Kaikki sujui hyvin ja sääkin suosi.Eikä liian pitkä lentomatka...Tosin lasten kanssa varmaan ei ihan niin helppoa...Toisaalta omat allergiaoireeni pysyivät poissa, koska siellä ei meidän allergisoivia kasveja juuri ollenkaan.Ja kun osaavat siellä lontoota, ei allergiajuttujen kanssa muutenkaan vaikeuksia...
Vastaan tähän Teneriffa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 14:25

Etsi Napsusta antoi näin: www.napsu.fi/haku/?domains=w...mp;sa.y=13

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 14:26

Kanarian saarille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 15:01

Thaimaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 15:50

Kuubaan ticotico...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 17:51

Kanaria tai Thaimaa, molemmissa olemme lasten kanssa olleet.
Thaimaassa +taattu lämpö ja edullista ostoksia - piiitkä lento, kannattaako matkaan lyhyellä lomalla uhrata aikaa. 2-3 vko ok
Kanariansaarilla + lyhyempi lento ja ruoka All inclusive kattaa kaiken kiniuamisen. -Lanzarotelle ei kannata mennä on kylmin paikka.
Joten tässäkohtaa kannattaa uskoa Sulkista.
+Varmasti tuon ikäisille lapsille turvallista ja ohjelmaa riittävästi
Mukavaa matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 17:58

Kanariaa suosittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 18:00

Etelä-Goa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 19:56

no tota noin jos lämmöstä pitää niin thaimaa on varmasti lämmin.hintatasokin on paikallaan
jos ei mee hilton hotelliin kaljalle vaan valitsee vähän halvemman kuppilan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 21:33

Gran Canarialle. Lyhyen lentomatkan jaksavat perheen nuorimmatkin matkustaa. Selvittäisin kyllä ensin hotellin kanssa millainen tarjonta heillä on allergikoille.

Puerto Rico on "auringoltaan takuuvarma" kohde, siellä voin suositella Club Hotel Riu Vistamaria, jossa monipuolista ohjelmaa aamusta iltaan, hyvä ruoka, shuttle bussi rannalle. Kaikista huoneista esteetön näköala Atlantin horisontiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.08.2011 - 22:13

teneriffan puoleen kallistun minäkin ja nimenomaan eteläkärkeen ajankohdasta johtuen, varmimmin lämmintä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 10:47

Epyktiin lähtisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2011 - 11:12

Kanarialle, Teneriffalle ym. lähipaikkoihin joissa on siedettävä kuumuus. Oikein lämpöiseen jos haluatte, niin sitten vaikka Thaimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 22:39

Jonnekkin kanarian saarille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 20:38

Kanarialle ehdottomasti.