Millainen oli suurin karkuun päässyt kalasi?

Minulla oli tämmöinen ( kädet levällään ) liiottelematta. Kävi siinä aika loikse, kun yritin sitä veneeseen punnertaa. Toista tuntia sen kanssa tappelin…..tuskin ilman kirvestä sen olisi hengiltä saanut? Venekin vaan rytisi….hyvä ettei hajonnut ja uponnut. Karkuun mokoma molskahti ja jäven pinta ainakin metrillä nousi.

Lisätty: 22.08.2011 - 16:20

Jumppiksen kutemaan pääsemätön kala kyllä kiinnostaisi......joten voitko vähän valottaa juttua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 21:25

kerran,kun akvaariomme tyhjeni,karkasi 2sentin pituinen miljoonakala,joka olikin kova kutemaan...

Kysyjän kommentti

Siinäpä on ollut melkoinen molske.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 12:36

Kyllähän se silmien väli oli varmaan metrin.... :)

Vakavammin puhuen iso hauki kerran uiskenteli karkuun, kun siiman pentele virvelistä katkesi.Miesväki veneessä veikkasi kolmeatoista kiloa... Kyllä kyllöötti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 12:37

En ehtinyt mitata ja punnita mieheni kyllä otti kuvan ja se kuvakin painoi 2 kiloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 13:57

Tarkoitatko sitä jonka kanssa en kutemaan päässyt?

Lisätty: 22.08.2011 - 15:50

Tarkemmin muisteltuani, siikoja olimme perhostelemassa 15v sitten Puulalla ja jytkähti kiinni. Sanoin kaverille että melo tämä vene rantaan niin yritän siellä vetää tuon maihin.
Eikö kaveri liki rantaa ottanut siimasta kiinni ja alkoi nostaa sitä veneeseen. Toista metriä oli noussut jo vedestä kun vehkeet petti. Päivää.
Koukku oli katkennut muuten kaikki oli tallella. Sitten parivuotta myöhemmin soitti ja sanoi että päästiin punnitsemaan sun haukes. Oli painanut 13,5 kg.

Lisätty: 22.08.2011 - 18:23

Eikö kalat ole horoskooppimerkki?
fi.wikipedia.org/wiki/Kalat_...an_merkki)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 14:25

- Kyllähän te kerskailette muka isoilla kaloillanne, mutta olisittepa nähneet sen vonkaleen, jonka minä sain viime kesänä. Pelkästään sen valokuvakin painoi liki kymmenen kiloa, heh heh :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 14:37

Multa ei kalat karkuun pääse......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 15:13

Hauki mato ongella kun olin pikku tyttö, silloin tuo näytti ihan jättiläiseltä... mutta totuus on varmaan vaan kilon ehkä toista painava otus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 18:01

Joskus on mato-ongesta joku sintti karkuun päässyt. Muunlaista kalastusta en ole koskaan kokeillutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 19:08

Se oli Tammisaaressa nyt viikonloppuna. Lauantaina tuli verkosta 5.500kg kuha, Aamulla meni karkuun samanlainen verkosta nostettaessa veneeseen.Minä en ollut verkkoja kokemassa enkä laittamassa, mutta toiset.Joten jäi yhteen vonkaleeseen ja lahnaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 19:58

no tota noin se oli n iin iso et silmien väli oli toistametriä. muuten jäi veteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.08.2011 - 22:15

lahnajärvellä 3,1 kiloinen hauki ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 10:46

Ei karkuun päässyt, vaan oli mukana linja-autossa viereisellä penkillä kotimatkalla.
Rahastaja pisti ostamaan vonkaleelle lasten matkalipun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 18:50

sitä ei ole vielä ongittukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2011 - 11:10

Vaikea sanoa kun se pääsi karkuun. Mutta ihan mahdoton jytkäle kuitenkin, järven suurin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 22:40

Pienet sintit vain karkuun päässeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 20:37

Kalastus ei ole vahvin lajini.