Mikä on Megalodon?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 12:40

Nimen kuullut jossakin hirmulisko ohjelmassa...Olenkohan oikeilla jäljillä? Jokin ISO kala?Meni vaikeeksi...

Lisätty: 22.08.2011 - 20:56

Tuli sitten töllöstä ohjelma kyseisestä hirviöstä.Hui hai han se on tai oli.Väittävät että sukupuuttoon kuoli ja serkkunsa Valkohai enää täällä vesissä uiskentelee.Oli sitten aikamoinen otus tuo Megalodon, kun saattoi olla sellainen 15 metriä pitkä...

Kysyjän kommentti

Aikamoinen sintti olikin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 12:59

Olen joskus jonkun dokkarin katsonut, ja syvällä elävä merkillinen otus pitäisi olla, ei kuvia siitä saaneet ohjelman tekijät, ilmaan heittivät kylläkin että Loch nessin hirviö olisi Megalodon, en googleta yleensä mitään, tämä on vain mielikuva minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 14:17

Megalodon (Carcharodon megalodon) oli suuri esihistoriallinen hai. Megalodonit kasvoivat jopa 17 metriä pitkiksi ja painoivat arviolta 27 tonnia. Ne elivät trooppisissa merissä tertiäärikauden lopulla. Vanhimmat fossiilit ovat 18 miljoonan vuoden takaa, viimeiset 1,5 miljoonan vuoden, varhaiselta pleistoseenikaudelta. Megalodonien pääravintona olivat sen aikaiset valaat ja kookkaat kalat.

Lähteet:
suomisanakirja.fi/megalodon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 14:35

Vanha kunnon jättihai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 15:02

Megalodon (Carcharodon megalodon) oli suuri esihistoriallinen hai. Megalodonit kasvoivat jopa 17–20 metriä pitkiksilähde? ja painoivat arviolta 27 tonnia. Ne elivät trooppisissa merissä tertiäärikauden lopulla. Vanhimmat fossiilit ovat 18 miljoonan vuoden takaa, viimeiset 1,5 miljoonan vuoden, varhaiselta pleistoseenikaudelta. Megalodonien pääravintona olivat sen aikaiset valaat ja kookkaat kalat.

fi.wikipedia.org/wiki/Megalodon

Lisätty: 22.08.2011 - 19:37

Tulee parhaillaan katsottua näistä ohjelmaa ykköseltä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 18:07

Hirmu iso hirviökala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2011 - 11:10

Onneksi wiki auttoi jälleen:
fi.wikipedia.org/wiki/Megalodon

Lähteet:
Wiki