Oudoin "herkku" mitä lemmikkisi syö?

Meillä tykättiin banaanista....Koirat oli aivan villinä, kun sitä saivat : )

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2011 - 15:22

Minun edesmennyt ihana punaruskea kollipoikani( kissa), istahti työpöydälle jääkaapin viereen.Sitten alkoi koputus kaapin oveen.Jos kukaan ei liikahtanutkaan, niin vauhti ja ääni koveni.Jompikumpi meistä lähti palvelemaan kissaherraa. Mistä se tiesikin, että kaapissa on kalkkunaleikettä. Yritimme tuoda kotiin tavallista lauantaimakkaraa ja tarjosimme sitä. Katse minkä saimme olisi kaatanut norsunkin. Se tarjoiltiin kädestä, eikä mistä tahansa kädestä, vaan puhtaasta sellaisesta.Pilkottuna, yksi pala kerrallaan.Voi, kyllä kaipaan noita aikoja, kun meilläkin asui kuninkaallinen kissaherra.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 12:47

Minun toinen kissani syö porkkanaa ja toinen perunamuusia voisilmän kera, nuohoaa jaloissani kun muusia teen ja rääkyy äänellä joka kuulostaa että en ole ikinä ruokaa saanut. Norski syö porkkanaa joka päivä ja laahaa rönät öisin sänkyni viereen ja parkuu kun ruokaa minulle tuo, ja kehua sitä pitää, ei paljon kylläkään kiinnosta yöllä klo 3 mikään porkkanan rönä, ja jos en mitään reagoi niin petarin alle tunkee sen porkkanan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 14:14

Mun pikku terrieri syö mielellään kuivattuja pupun korvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 14:31

Meidän vanha Misse-vainaa tykästyi mämmiin, sitä pääsiäisenseutuun sai pieniä määriä kerman kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 14:43

Minun entinen Toffe koira rakasti päärynöitä ja karviaismarjoja...
Piki nyt niin hienohelma että kuuluu todella nirsoon sakkiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 18:08

Toinen nyt jo edesmenneistä kissoistani oli hulluna raakaan pulla- ja sämpylätaikinaan. Aina mourusi vieressä, kun tein taikinaa ja leivoin. Pitihän sille nokare antaa. Jos antoi liikaa, meni maha kuralle.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.08.2011 - 22:22

jaa a, taitaa toisella koiralla olla hevosen paska ja toisella suklaa ;) kissa ei syö mitään muuta kuin sydäntä, kanaa, savukalaa ja noita valmisruokapusseja, toki vielä royal canin nappuloita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 12:36

Eipä ole lemmikkiä, ystävä kyllä ja on kaikkiruokainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2011 - 11:06

Entinen lemmikkini oli aivan hassuna savukalaan. Meinasi syödä suoraan suolavedestä, jonne kalat savustuksen jälkeen laitettiin suolautumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 22:43

Olisi aikanaan kelvannut..vaikka raaka kala..heti tuli viereen kun kalaa käsitteli...
Paprika oli myös herkkua..ja raaka porkkana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 20:30

Minun lemmikit syövät kaiken mitä jää, ja kuivaruokaa lisäksi. Ovat kaikki ruokaisia.