Kävin eilen kuntosalilla tutustumassa,kun sai laitteita kokeilla ilmaiseksi.Kuukausimaksu on 55 e kk .Onko halpa vai kallis?

Ei jäsen eikä liittymismaksua.Hienot uudet ja helppokäyttöiset laitteet.Mukavan tuntuinen henkilökunta.Kannaattaako liittyä? Ei ole kokemusta kuntosaleista laisinkaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 08:39

Onhan se aika tyyristä. itse kävin pari vuotta Finnbodylla, kk-maksu 60 euroa, josta työnantajani tuki 10 euroa. Pidemmän päälle maksu alkoi tuntua lompakossa. Varsinkin kesäaikaan ei ehtinyt treenata kovin usein ja silti joutui tuon kk-maksun maksamaan. Nykyisin treenaan "anytime-passilla" paikallisilla kouluilla, niin paljon kuin vaan jaksan ja treeni maksu on jaettu syys- sekä kevätkausiksi, kausi maksaa ainoastaan 110 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 08:40

Kuulostaa kalliilta. Toisaalta jos laitteet on hyvät, niin saattaa olla hintansa väärti. Minun tuloillani ei kyllä joka kuukausi pysty tuollaista summaa maksaa. Fysooterapeutti sanoi joskus, ettei liikunta ja voimistelu vaadi välttämättä mitään laitteita. Kaiken pystyy jumppamatolla suorittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 08:47

täällä voit lueskella tietoa kuntosalien hintaviidakosta:
www.poliisi.fi/lh/etela/kil/...enDocument

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 09:05

Minusta aika kallis maksu.Tuohon hintaan pitäisi jo olla oma ohjaaja siellä vempainten keskellä...Tosin minulla ei ole vertailupohjaa.Itse saan käydä ilmaiseksi kaupungin saleilla.Tosin niitäkin tulee aivan liian harvoin käytettyä...Kiitos sinulle muistutuksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 09:19

Jos tulee käytettyä ei paha ollenkaan. Kyllä omaan kuntoon kannattaa panostaa.Ei mene hukkaan siinä. Itsestä se tunnollisuus kiinni on. Sieltä korvien välistä.
Eihän se sido ihmistä ,pääseehän välillä pos ,muihin harrastuksiinkin.Monipuolista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 09:53

Minä en kyllä tuollaisia summia maksaisi kuntoilusta, sitä pitää olla aktiivinen ja todella panostaa siihen kuntoiluun, jos alkaa laiskottamaan niin raha menee haaskiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 10:56

Kallis on, kallis on. Ennen ostan kolpakon.

Niissä on yleensä komeat kulissit ja aivan rahastustarkoituksessa.

Kaupungin uimahallissa on myös kuntosali ja maksaa euron kerralta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 11:10

Kyllä minä pidän hintaa kalliina. Täytys sitten olla aika aktiivinen kävijä salilla, sillä muuten
saranat ruostuvat molemmilta puolilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 11:45

Mun mielestä ihan keskihintaa,riippuu tietty sinust itsestä,kuinka tulet käyttämään.Tutustu ohjelmaan,kiinnostaako sinua ryhmäliikunta tai mieluummin "kojeissa".Toisaalta sitoudut pitkään suhteeseen,riippuu paikkasi säännöistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 11:59

Kalliiksi tuppaa tulemaan, harva jaksaa kuitenkaan niin aktiivisesti käydä, että summa tulisi "kuitattua".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 14:47

Saako ostaa kuukausittain tuon vai onko pakko sopia esim puolesta vuodesta...
Jos saat ostaa tuon kuukausittain niin OK ja rajaton käyttöoikeus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 17:17

Aika hintava olisi kukkarolle pitkällä juksulla ,
kun vastaavan saa esim. paikallisen uimahallin salilta halvemmalla ja pääsee vielä uimaankin samaan hintaan. Olen tinkinyt "hienoista" puitteista ja vaihtanut sen uimahallin monipuoliseen tarjontaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 18:15

Täällä samanhintaista. Mielestäni liian kallista ja juuri siksi en käy salilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 22:04

Ihan normihinta kuukausikortille. Itselläni on 2 vuoden anytime -kortti, jolla voin käydä kuntosalilla ja ohjatussa liikunnassa silloin, kun minulle sopii. 2-vuoden kortti maksoi hippasen yli 800 €.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2011 - 10:52

Riippuu siitä miten usein siellä käyt. Jos esim. käyt kolme kertaa viikossa eli n. 12 kertaa kuukaudessa, hinnaksi jää silloin vain n.4,60 kerta - ei paha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 22:59

Mielestäni kuntoslimaksut ovat kalliita..jos vaikka sairastuu eikä pysty menemään ja olet maksanut kuukausimaksun.
Itse olen käyn uimahallin kuntosalilla..ja uimassa,kun maksaa 1/2 vuotta kerralla..on 100 euroa..
Minusta tosi edullinen,kun kuuluu kuntosali,uiminen ja saunominen tuohon hintaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 20:16

Ihan o.k. hinta. Kaikki maksaa.