Millainen ihminen ärsyttää sinua?

jota et voi sietää..

Avainsanat: ärsyttävä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 08:34

Selkäänpuukottaja = On luottamuksen ansainnut ihminen, joka kuitenkin pettää lähimmäisensä puhumalla tästä pahaa tai muuten juonittelemalla selän takana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 08:52

mm. ylimielinen besserwisser ja toisten asioihin sekaantuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 09:08

Ihminen, joka ei osaa keskustella mistään asiasta.Ihminen, joka ei lue tai ole mitenkään selvillä ajankohtaisista asioista.Ihminen, jolla on kaikkeen putkinäkö ja yksi ainoa oikea vastaus ja näkökanta.Ihminen, joka ei jousta pätkän vertaa.Ja kaikenlisäksi hän ei ole luotettava.
Onneksi ystäväpiiriini ei tuollaista junttia kuulu : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 09:22

Ihminen joka ei huomioi muita kun itsensä.Mustavalkoisesti ajatteleva ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 09:27

Turhan höpöttäjä, joka sanoissaan tekee, mutta tosiasiassa käytännössä ei saa mitään aikaiseksi. Valehteleva selkäänpuukottaja. Inhoan myös mielistelevää perseennuolijaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 09:56

Tyhmät ämmät jotka ovat suunapäänä joka asiassa ja jotka ei asiasta edes mitään tiedä, hävettää joskus olla nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 10:04

Epäluotettava, itsekeskeinen, kanssaihmsiä huomioimaton ei ole kovin suuressa kurssissa.
Myös samoilla linjoilla kun maarit3... Patalaiska on myöskin "inhottava" ihminen, jotain voisi sentään yrittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 10:57

Yliuteliaat, jotka kyselevät kaikenlaista ärsyttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 11:11

Arvostelevat ja toisen huusholliin sekaantuja ja ohjeiden antaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 11:58

Turhan jaarittelijat, jos vielä aikaa menee jaaritellessa eikä saa töitään tehtyä, ja jokaiseen palaveriin tullessa muistaa kuitenkin tokaista, että on niin kiire, ettei ole kerinnyt mitään tehdä. Arvaatte varmaan, että työyhteisöstämme tällainen löytyy.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 15:08

Turhan ylimieliset, luulevat itsestään liikoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 15:45

pöyhkeä,ylimielinen, ilkeä ihminen saa karvat pystyyn ja kaikkoamaan etuvasemmalle tai takavasemmalle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 17:05

Ylimielinen, "narsissi" :) joka ei osa ottaa kanssaihmisiä huomioon.
Katala selkäänpuukottaja,
päällepäsmäri jonka osaaminen ja tieto on aina se oikea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 18:16

Ylimielinen päällepäsmäri. Puhuu kaikista selän takana pahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 22:09

Kaksinaamaisuus ei miellytä. Yritän kyllä olla ärsyyntymättä ja käyttää taktiikkaa "hoppa över" - näin säästää itseään, sillä eihän se inhokki tiedä mitä sisälläsi myllertää, sinä sen sijaan saat kärsiä vatsanpuruista ja ohimoiden kivistelystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.08.2011 - 22:34

taisi tulla kaikki ikävät luonteenpiirteet jo lueteltua, toivottavasti nuo kaikki eivät löydy samasta ihmisestä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2011 - 10:49

Itseään kehuvat ja samalla toisia vähättelevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 23:02

Sellaiset jota puhuvat selän takana toisista ihmisistä pahaa juoruilevat...Itserakkaat ihmiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 20:14

Sellainen joka tietää muiden asiat paremmin, kuin omansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 12:45

Ylimielinen ehdottomasti