Joko on seuraava matka varattuna? tai suunniteltu?

Tallina varattu ja etelään suunnitteilla talveksi

Avainsanat: matka varattu suunniteilla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 09:05

laulun sanoin; " mulla kauas menolippu on....."

Kysyjän kommentti

Niinhän se menolippu voi olla vaikka mihin, mökille,torille, taikka sinne kauas :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2011 - 18:23

Suunnitelmia on paljonkin ja vielä vaihtelevat, riippuu miten lomat pyörähtää. Tarkoitus olisi tehdä reissu mahdollisesti Intiaan ja pitkästäaikaa käydä Tukholman Joulumarkkinoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 19:02

Ainahan sitä suunnitelmia on, eri asia on niiden toteutus. En juuri nyt tiedä seuraavaa reissua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2011 - 19:27

N. lähtöpäivä ja paikka tiedossa, varausta ei ole vielä tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 19:54

Tulimme Tammisaaresta tenholasta.Kyllä pyydettiin tulemaan vielä uudestaankin. Uin ihanassa järvessä siellä.Illalla otimme verkkoja ja siellä olikin 5.600kg kuha,Olipa vonkale. Aamulla samanlainen verkossa mutta kun nostimme veneeseen, niin kuha karkasi.Illalla saunoimme ja uimme.Kivaa oli käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 20:20

No mietintä myssyn alla vielä, mutta ilmoitan jahka tuo tulee ilmi meillekin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 20:34

Ei oikaestaan ole suunniteltukaan, saati varattu. Edelliseltä reissulta kotiuduin vasta pari viikkoa sitten. Sen verran olen suunnitellut, että kun saamme talomme rakennettua valmiiksi, lähdemme miehen kanssa ihan kaksistaan jonnekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 20:57

Tammikuussa jonnekkin viikoksi tai kahdeksi.Sitä ennen taitaa Mäntyharjun mökki olla kaukaisin osoite : ) Toisaalta pieni syksyinen retki Tukholmaan hieman houkuttelisi....Tartteekin ottaa puheeksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 21.08.2011 - 21:06

syyskuussa olisi tarkoitus lähteä kreikkaan tai turkkiin, on tuo kreikka alkanut epäilyttämään, kun kuulin että ovat suomalaisturisteja kohtaan olleet töykeitä joissain paikoissa, tuo politiikka sotkee näköjään kaikki asiat. toivottavasti kuulin väärin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 21:40

Ei ole suunnitelmissa lähteä mihinkään tänä talvena.Pysyn visusti kotimaassa ja kotona oleskelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 07:20

Ensi sunnuntai-aamuna aikaisin auton nokka kääntyy Lappiin ja Saariselälle. Viikon aiomme vaellella ja huuhtoa kultaa. Ensi talven matkaa emme ole vielä suunnitelleet, mutta ensi vuonna elokuulla lähdemme Itävaltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 09:46

Ei vielä ole ostettuna, netistä ostettua ei voi muuttaa joten vielä on pakko odotella vähän, mitkä päivät ovat mahdollisia. Suunta on kyllä selvä.
2 viikkoa sitten tulin edelliseltä reissulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 10:49

Jo vain on enää tilausta vajaa. Kohteena on Puerto de la Cruz.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 11:18

Ensiviikolla on matka valmiina höyhensaarille viimeinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 20:07

Suunnitteilla, hetki sitten lentoja etsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 01:26

Ei ole voinnut suunitella mitään matkoja etukäteen,kun ei tiedä mihin suuntaan mieheni kunto menee..