Kuinka teette kaalista hyvää?

Edullista kotiruokaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.08.2011 - 19:25

Kukkakaali minun tapauksessani: laitan vuokaan keitetyn kukkakaalinkukintoja pohjalle, sitten paistettua ja maustettua jauhelihaa päälle ja kaiken ylle vielä Koskenlaskija -viherpippurijuustosta tehty kastike. Uunin toviksi - ja Bon Apetit.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä ohjeesta.Hyvää oli!
Kaikille vastaajille kiitokset.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2011 - 15:27

Äitini valmisti maailman parhaita kaalikääryleitä. en koskaan onnistu saamaan yhtä hyvänmakuisia, mutta kuitenkin yritän parhaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 15:32

Kaalipataa tulee tehtyä, kaalikääryleet ovat jääneet yrityksen asteelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 15:43

Kaalipataa teen usein. Sen maun salaisuus on pitkä haudutusaika ja loraus olutta sekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 16:13

Velli viepä, huttu hupa ja kual kaikista kavalin. Ei noilla pitkälle pötkitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 16:47

Mieheni ei syö kaaliruokia, minä en itselleni viitsi valmistaa, äitini tekee minulle nykyään kaaliruokia samalla kuin itselleen, sattumalta toi tänään valmistamaansa kaalilaatikkoa vuoallisen minulle, kaalikääryleitä saan odottaa kunhan syyskaali tulee kauppoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 17:45

Itse rakastan kaalia yli kaiken ja kääryleet ovat herrkuni joka on mielestäni ylitse muiden..
Mieheni taas pitää kaalipadasta..
Teen hyvin paljon kaaliruokaa pakkaseen 1 viikon ajan.. (siinä menee kerä poikineen)
Tulee tehtyä ihan kaikkea keittoon asti.. (keittoa en pakasta..)

joten syyskaalia odotellessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 17:59

Kaalit ainoastaan rakkana raasteena,
lämpöisenä jo haju on ... hm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 18:58

Äitini teki maailman maukkaimmat ja parhaat kaalikääryleet, itse en ole moiseen pystynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 20:04

minun mielipiteeni on että kaalista ei saa hyvää........

vain salaattikaalit menetteee;)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 21.08.2011 - 21:11

kaali on hyvää ihan sellaisenaankin ja mitä tahansa siitä tekee, niin hyvää tulee ja helposti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 07:24

Raasteena puolukan kanssa tosi hyvää ja usein teen kaalilaatikkoa. Harvemmin kaalikeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 08:10

Borssia - viimeksi eilen, kaalilaatikkoa, kaalipiirakkaa jauhelihalla tai ilman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 10:47

Kaalikääryleitä meillä toisinaan laitetaan. Hyvää kotiruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 11:20

Kaalilaatikkoa tein juuri viimeviikolla. Kaalikääryleet ovat hyviä, mutta suuritöisiä tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 10:18

Tulee mieleen äitini valmistamat ihanat kaalikääryleet. Itse en ole niitä edes yrittänyt valmista aikoihin, ovat aika suuritöiset.
Kaalipataa olen tehnyt joskus, ei ole kovin suosittu ruoka meillä joten jätän sen pois listoilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 20:05

Tykkään kaalikeitosta, se on parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 01:32

Kaalilaatikko todella hyvää..nyt syksyllä teen ison annoksen kaalikääryleitä..mitkä annan leivinuunin lämmössä muhia todella herkullisiksi.