demografiset tiedot?

Mitä moinen mahtaa tarkoittaa?

Avainsanat: meitä tilastoidaan netissä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2011 - 11:17

Tuota Googletessa törmäsin tälläiseenkin Microsoftin sivuun:
Microsoft Online Privacy Statement
privacy.microsoft.com/fi-fi/fullnotice.mspx - Välimuistissa
Siirry kohtaan Henkilökohtaisten tietojen kerääminen
‎: Voimme myös kerätä demografisia tietoja, joita ovat esimerkiksi postinumerosi, ikäsi, sukupuolesi ...
privacy.microsoft.com/fi-fi/...e.mspx#EIB

Kysyjän kommentti

hui, hai, sanon minä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2011 - 09:06

Siinä tutkitaan meidän tavallisten ihmisten käyttäytymistä kuluttajina eli mitä ostamme, miksi ostamme ja mitä tästä kuluttamisesta kaikesta yhteiskunnalle seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 09:23

Tilastonikkareiden temmellyskenttää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 09:53

Henkilökohtaista tietoa kerätään tällä systeemillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 12:39

Demografiset tiedot ovat tietoja, jotka eivät ole sinulle ainutlaatuisia siinä mielessä, että niillä viitataan valitun väestön piirteisiin, kuten postinumeroalueeseesi tai postinumeroosi, ikääsi, preferensseihisi, sukupuoleesi, ammattiisi, työhistoriaasi, mielenkiinnon kohteisiisi ja harrastuksiisi.

Lähteet:
mhx.monster.fi/privacy/fulls...ement.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 13:04

Hyvä, että sai lukea tälläisestäkin systeemistä, mutta ei se kauan minua liikuta, mitä keräävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 18:53

Valhe, emävalhe ja tilasto!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 22:36

Väestötiede (eli demografia) tutkii siis yleisesti ilmaisten: ihmisväestöjä eli -populaatioita sekä niissä tapahtuneita muutoksia ja pyrkii näin lisäämään ymmärtämystä väestönkehityksestä, väestönkehitykseen vaikuttavista tekijöistä ja väestönkehityksen seurauksista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 20:11

Jahas, on se kumma kun jokaista liikettä seurataan. Höh.