Kiitos napsu ystävät,että olen saanut neuvoja ja tukea teistä vaikeassa tilanteessa,mitä elän nyt..

Toivon mukaan ei ylläpito poista minun sanontaa,kun ei ollut kysymys vaan NAPSU kavereille tarkoitettu kiitos..

Avainsanat: kiitos napsun ihanat kaverit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2011 - 09:14

Kuten edelliset kommentoijatkin ovat todenneet, sitä vartenhan ystävät ovat, myös Napsu-ystävät.

Mistä tunnet sä ystävän
Onko oikea sulle hän
Ajat ankeimmat selvittää
Kuka viereesi jää
Kun on sinulla vaikeaa
Ja kun tarvitset auttajaa
Silloin ystävyys punnitaan
Menee muut menojaan
Siitä tunnet sä ystävän
Kun on vierelläs vielä hän
Turhat tuttavat luotas ois
Hävinneet pian pois

Nämä Vysotskin Ystävän laulu-sanat kannustakoot sinua ja miestäsi eteenpäin

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2011 - 02:24

Tavallaan tuossa on kysymyskin, rivien välissä.
Tilanteesi on ahdistava ja jokainen voimia antava vastaus jonka joku osaa antaa, on tietysti tervetullut.
Voimia ja jaksamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 07:49

Mukava että napsu on yksi "henkireikä" sinulle ja
itsekullekin täällä napsuttelijalle tavalla tai toisella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 07:58

Toivotaan että jaksat miestäsi hoitaa, ja ettet itse sairastu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 08:54

Minä en ole juuri sinulle neuvoja osannut antaa, mutta olen hengessä mukana ja toivon jaksamista sekä sinulle että miehellesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 08:56

No mutta ,Liisukka sitä vartenhan me olemme olemassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 09:25

Jaettu suru on vain enää puolet surua, ja jaettu ilo muuttuu kaksinkertaiseksi!
Voimia rankkaan elämänvaiheeseesi, mitä sitten joudutkin kestämään. Mutta muista, että se mikä ei tapa, on tarkoitettu vahvistukseksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 09:44

Kyllä kiitoksiakin saa antaa ja ilolla nuo vastaan myös otetaan...
Voimia sinulle, elämä ei ole todella ruusuilla tanssimista ja pitää muistaa että niissä on vielä piikit piilossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 12:36

Hyvä, että voimme sinua täällä auttaa ja voimia sinulle ja miehellesi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 13:09

Mukana ollaan ja samaa venettä soudetaan kanssasi ajatuksissa, välillä huovataan ja taas kiskaistaan
vene liukumaan. Karikoita tulee silloin tällöin, mutta koetetaan ne mahdollisuuksien mukaan kiertää ei kirota, niin päästään hyvälle vanalle ja tyynelle vedelle.
Joten eteenpäin Liisukka porukalla edetään, kullakin on aina silloin tällöin myrskyisämpää, mutta
suvantopaikka antaa voimia levätä. Joten edetään rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 14:11

Ihminen tarvii ihmistä.Täällä me jutustellaan kuitenkaan loppujenlopuksi tuntematta toisiamme....Mutta silläpä ei ole väliä.Täällä ollaan siksi, että jaetaan ilot ja surut,tuupataan mäessä ylös ja iloitaan menestyksestä.Ollaan ihmisiä toisillemme.Vaikkakin sitten vain koneen välityksellä.Käyhän se näinkin.

Voimaa, unta, lepoa ja rauhaa.Näitä kaikkea toivon sinulle Napsukaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 17:20

Toivon sinulle Liisukka hyvä napsukaveri voimia ja jaksamista miehesi hoitamiseen ja itsellesi myös ettet sairastu. Toivon teille molemmille voimia,jaksamisista ja sisua jaksossakin.Ollaan napsu ystäviä,vaikkakin vain koneen välityksellä.Pilven takaa paistaa aina aurinko.Huonojen päivien jälkeen tulee varmasti myös parempia päiviä.Sinnikkyyttä,sisua,tarmoa ja jaksamista sinulle napsukaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2011 - 19:14

Hyvä että olemme itse kukin voineet helpottaa taakkaasi. Kyllä se elämä siitä vielä kirkastuu ja hymyilee - usko pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 20:10

Toivon sinulle paljon voimia!