Mikrouuni sanoi itensä irti.Onko kellään kekemusta jos on grilli mikrossa myös?

Jos on tuleeko käytettyä?

Avainsanat: mikrouuni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2011 - 17:57

Turha kapistus tuo grilli ja mikroaaltouuni yhdistelmä.

Uunissa olevan grillivastuksen ottaisin käyttöön.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.08.2011 - 22:40

Eipä ole sattunut itselleni tuollaista vahinkoa. Mutta epäilen että edullisemmaksi tulee ostaa uusi kuin korjauttaa se nykyinen. Ihan edullisesti saa hyvän tänä päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 22:47

Minulla oli vanha mikro sellainen ruskistava, oli ne vastukset siinä, vähän sitä tuli käytettyä. Nyt tämä uusi mikro on myös kiertoilmauuni samalla, en kertaakaan ole muita toimintoja käyttänyt kuin vain sitä lämmitystoimintoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 22:49

keskustelu.suomi24.fi/node/5055661
Eivät oikein kehu. Itsellä ei ole kokemusta, eikä taida tullakaan tällä tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 22:51

Kokemusta on vain ikiaikaisesta perusmikrosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 23:53

Perus mikro pelkästään ja kolmas jo menossa, aikansa kutakin.. nykyään ei pahemmin enää korjauttaa kannata uusia saa niin halvalla korjauskulut ovat suuremmat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 00:29

Mikrojen viat on yleensä aika yksinkertaisia
Itselläni on kuuluisaa merkkiä oleva mikro, jossa yksi sähköliitos on typerästi tehty, teräslanka puristettavassa Abikon-liittimessä. Mikä aikaa myöten tietenkin löystyy, jolloin siinä alkaa esiintyä kipinöintiä ja ajastimen toiminta alkoi pätkiä, joko ei mennyt päälle tai ei katkennut ollenkaan.
Vika korjaantui pariksi vuodeksi puristamalla vähän liitintä, mutta nyt on taas samoja oireita ja pitää taas avata ja tehdä jotain. Sellaista liitosta (teräslanka) ei voi juottamalla korjata.
Yleensä viat on huono kosketus jossain liitoksessa, tai ajastin-ohjelmakoneessa.
Hyvin harvoin (oikein vanhaan) mikroon voi joutua vaihtamaan kondensaattoripariston.
Kyllä ne grillivastukset kuuluu olla muualla eikä mikrossa - vaikka uunissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 08:59

Omassa mikrossani ei ole grilliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 12:28

Edellisessä mikrossa oli grilli, todella harvoin sitä käytin. Nyt on aivan perusmikro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 13:19

Perusmikso on minulla ja en tavitsisi grilliä. Sotkisin vain enempi paikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 13:42

Meidän mikrossa on grilli ja muita hömpötyksiä. Päädyimme ostamaan tällaisen vehkeen silloin, kun teimme keittiöremppaa eikä muuta ruoanlaittomahdollisuutta ollut. Onneksi remppa-aikaa kesti vain muutaman viikon. Jos ei ole muuta kokkausvaihtoehtoa kuin mikro, niin onhan tuo monipuolisempi.