Kävin tuolla erään napsun viesti sivulla ja siellä kehoitettiin laittamaan avainsanoja kysymykseen. En ymmärrä mitä se auttaa?

Kertokaa nyt rakkaat Rantasalmelaiset ja muutkin, miten siitä voi johtaa aihealueen, ehkä pikkuisen,
mutta kategoria on parempi usein. Olen itsekin saanut nuuskaa avainsanojen metsään menosta
vastaajalta.. Mutta jos siihen laitan kysymykseni avainsanan mitä iloa siitä on.
Kysyn Kuka oli Pekkka Puupään vaimo ja avainsana Justiina siinähän on se vastaus ja kysymys.

Avainsanat: avainsanat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2011 - 17:50

Niinpä niin!

Kysyjän kommentti

Niinpä niin , niistä avainsanoista. Jo menee löperöksi, jos jokaisen kysymyksen kohdalla
tsiikat avainsanat, onko jotain asiaa kysytty.
Mutta kiitos avainsanoista vastauksestasi, en opi noudattamaan sääntöjä tai loppuu kysymykset.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2011 - 16:58

Siinä on ideana että voi niitä vanhoja kysymyksiä ja vastauksia luntata. On tuo löydä osasto sellainen ja hakee sieltä esim. Pekka Puupää avainsanana, niin tietoa tulee, mitä on kysytty ja vastaukset. Tai sitten se kysymys löytyy vastauksineen kohdasta suositut avainsanat / kaikki avainsanat, en ole itse kokeillut mutta luulen että siksi on tärkeä se avainsana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 17:36

Mitäs tähän sanot; kysyin "etsi Napsusta" näin "valatilaisuus"
www.napsu.fi/haku/?domains=w...mp;sa.y=13
Löytää onko asiaa kysytty aiemmin, mitä näitä turhaan kyselee.

Lähteet:
Napsun haku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 20:07

Jos jokin asia oikein kiinnostaa, voi avainsanoilla yrittää josko aiheesta olisi jo keskusteluketju entuudestaan täällä. Tällä konstilla voi myös välttää kysymästä ihan samaa asiaa, mitä joku toinen on jo aiemmin kysynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 20:17

Lunttaamista ja nopeasti aiheen etsimisestä on kyse..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2011 - 20:58

Niiden avulla voidaan etsiä onko mahdollisesti aiheesta jo kysytty aiemmin. Tuossa oikeassa yläkulmassa on niitä avainsanoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 08:04

No siinähän asia tuli selväksi.
Pitänee kunnostautua itsekkin noiden avainsanojen kanssa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 09:34

Avainsanojen avulla Napsuun muodostuu eräänlainen "tietokanta", jonka avulla voivat myöhemmin Napsussa kyselevät selvittää ongelmiaan. Mutta on toki myönnettävä, että en itsekään paljon noita avainsanoja ole ilmoitellut. Ja en todellakaan etsi ongelmiini vastauksia Napsusta, siihen on olemassa parempiakin väyliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 12:17

Ehkä mäkin otan avainsanat käyttöön, sori etten ole niitä käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 12:18

Tästä puhuttiin aikoinaan hyvinkin paljon, mutta huonoin lopputuloksin.
Napsun ohjeissa sanotaan: - Mitä ovat avainsanat?
Avainsanat ovat kysymystä kuvailevia sanoja, jotka helpottavat kysymyksen löytämisessä ja kategorioinnissa. www.napsu.fi/vastaukset/ohjeet

Ajattele Avainsanaa siten, että millä sanalla joku muu yrittäisi etsiä tietoa juuri tästä asiasta ja siten löytäisi tämän sinun kysymyksesi ja siinä ehkä olevat hyvätkin vastaukset, sekä linkit lisätietoihin.
Sen olisi oltava kysymyksen asiasisältöä hyvin kuvaava sana / sanoja.
hurjatta sanoi tuossa myös aika hyvin tuon "tietokanta"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 18:29

Tulipahan tuokin nyt selvitettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 19:52

Juu asia tulikin jo puitua.