Kolahtiko teidänkin laatikkoonne tai luukkuunne tänään kansalaisopiston esite?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2011 - 20:08

Luulen kolahduksen käyvän vasta ensi tai sitä seuraavalla viikolla. Sitten hullun kiilto silmissä esitettä tutkin, että mihin kaikkeen olisi kiva osallistua ja loppujen lopuksi ei aikaa tunnu liikenevän kuin korkeintaan yhteen asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2011 - 15:36

Ei todellakaan ole moista vielä näkynyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 16:13

Viikkoja sitten tosin kolausta en kuullut tuolta 150m päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 16:28

eilen kyllä tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 16:53

Ei ole näkynyt sellaista esitettä meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 17:12

Viikko sitten oli tullut, liekö kolahtanut.....en ollut kotosalla tuolloin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 22:32

Viikolla kolahti postilaatikkoon..vähän sitä selailin,mutta ei löytynyt vielää sopivaa minulle..täytyy syventyä möhemmin uudestaa vihkoseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 23:13

Ei tule tähän osoitteeseen, mutta netistä löytyy ja siellä voi myös ilmoittautua.
Taidan mennä espanjan jatkokurssille. ;-D

Lähteet:
sofia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 09:43

On saattanut tullakin, mutta en ole voinut enää vuosiin osallistua, sillä olen keskitalvella poissa, joten maksaisin sitten aivan turhasta. Egyptissä aionkin sitten harrastaa, sillä siellä toimii Red Sea Opera-yhdistys, joka valmistelee tänä vuonna Carmen-oopperan esityskuntoon tammikuulle. Tervetuloa katsomaan ja nauttinmaan keskitalven lämmöstä Hurghadaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 12:15

Kolahti jo reilu viikko sitten :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 19:51

Kolahtihan se jokunen viikko taatepäin.