Mikä on mieluisin vuodenaika?Itse pidän joka vuodenajasta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2011 - 15:39

Kevät, kun kaikki herää eloon ja kesä, koska silloin voi olla monta kuukautta ilman minkäänlaisia sukkia.Talvi saisi minun puolestani muuttaa jonnekin kauas.En pidä siitä adventtisohjosta, enkä siitä, että pitää tupata vaatteita sata kerrosta päälle taretakseen ulkoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2011 - 11:30

Kuulun kyllä eniten syksy ihmisiin, ruska aika on niin komea...

Talvi on myös hieno kun maailma peittyy lumivalkeaan asuun, mutta yksi huono puoli tulee silloin tuo liukkaus josta en pidä..

Kevät taas on hieno kun alkaa lumen sulaessa alkaa luonto heräämään, mutta taas on silloin tuo kura aika josta en pidä...

Kesä taas on hieno kun kukat kukkii ja linnut laulaa.. mutta hyttysiä en siedä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 11:47

Kesä on ehdottomasti parasta aikaa, pitkä kesäloma ja kesän reissut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 12:02

Minä keväästä ja kesästä tykkään, talvea inhoan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 14:07

Kaikki käy,on hienoa,kun on neljä vuodenaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 16:25

Kyllähän se kesä on se pars aika vanhemmalle ihmiselle. Ei ole liukasta ja ei tarvi koko vaatekaapillista
vaatteita kerrospukeutumiseen käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 16:52

Kaikissa vuodenajoissa on omat viehätyksensä, yhtäkään niistä en vaihtaisi pois. Mutta syksyn pimeää kura-aikaa lyhentäisin pikkuisen, jos voisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 17:37

Pidän keväästä, kesästä ja syksystä. Talvea inhoan joka solullani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 20:16

Matula vei sanat suustani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2011 - 20:39

Kesä se on, mutta sen odotus alkaa jo aikaisin keväällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 23:26

Kevät on ihaninta aikaa,kun luonto alkaa heräämään..
Kevään jälkeen vie kesä voiton,kun haluan kasvattaa puutarhassa satoa..ja hoitaa kukkasia..mitä laitan todella paljon kasvamaan...ja perennat nousevat penkeistä kukoistamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 08:34

Kevä t/kesä on aivan ihanaa aikaa, jota nyt haikeudella kaipaan.
Tosin kyllä nämä pimenevät elokuun illatkin ovat aika hienoja.
Talvessa on se hyväpuoli, että sen jälkeen tulee kevät :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 16:31

no kyll kesä on paras,mutta talvellakin on hyvä puoli nimittäin tota tappaa pummit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 19:46

Kovat paukku pakkaset, mä olen talvi ihminen.