Laitoin kolmeen paikkaan työhakemuksen netin kautta ,saa katsoa tärppääkö yhteenkään.Elän jännittäviä aikoja!

Avainsanat: työllistyminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2011 - 10:38

Onnea työnhakuun..
Silloin itse kun hain kovasti töitä netin kautta...
Huomasin yhden ongelman itselläni, pistin satoja hakuja vain ja yhdestä ainoasta tuli vastaus, kiitos kun olet kiinnostunut yrityksestämme... ei sen enempää...
Mutta sitte hokasin että pistin kolme hakua ja enpäs ilmoittanutkaan noihin yhteenkään ikääni...
Kaikki kolme soittivat tunnin sisällä..
No ensimmäinen soittaja pyysi käymään, oli mulla naurussa pitämistä, kun tuo haastattelija huomasikin ikäni, voi sitä papereiden siirtoa ja kynien naputtelua, ja totesi sitten että he olivatkin ajatelleet tähän työhän miestä..
No siitä sitten lähdin pois, sama kaveri soitti minulle uudestaan ja kysyi että käykö mikä tahansa työ, sanoin hänelle että haen rehellistä työtä enkä ole työtä pelkäävä ihminen..
Joten seuraavana aamuna aloitin heillä työt, vaikka ikä taitaa olla pahin kompastuskivi monille..
Pitäisi olla 25 vuotias monien vuosien kokemus ja minimi palkalla..

Ja nuo kaksi muuta, yksi olisi tullut Turkuun minua tapaamaan oikein... ilmoitin kummallekin että otin jo työn vastaan...

Lisätty: 20.08.2011 - 10:40

Siis en halua pelotella, mutta tämä on nykyään aika yleistä...

Toivotaan että tärppää ja onnistut...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2011 - 09:50

Toivotan sinulle onnea työnhakuusi, toivottavasti tärppää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 11:44

Tsemppiä työnhakuusi ja toivotaan, että onnistuu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 13:37

Tsemppiä työnhakuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 16:35

Onnea viennillesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 16:50

Pidän peukkuja, toivottavasti tärppää!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 20:21

Onnea työnhakuun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2011 - 20:36

Pidetään peukkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 23:48

Toivon mukaan tärpää,kun olet todella aktiivisesti laittanut hakemuksia..useampaan paikkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 08:38

Toivottavasti tärppää !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 15:36

Pidetään peukkuja! Toivottavasti tärppää.Kertro sitten kuinka kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 19:43

Pidän peukkuja, toivotaan että jostain kuuluu jotain.