Löytyykö napsulaisilta näin aktiivisia kisuja? No, onhan siellä pari plösöäkin joukossa!

www.youtube.com/watch?v=wf_I...ture=share

Avainsanat: kissat touhukkaina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2011 - 23:28

Olipas hauskoja katteja!
Lapsuudenkodissani oli narttukissa, joka toi riistaa kotiin, mm. juuri fasaanin ja taisi olla joku teerikin joukossa. Noin se siis tapahtuu...

Kysyjän kommentti

Se onkin ollut oikea metsästäjäkissa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2011 - 20:48

Heh...Onneksi meitin elikot pysyy suurinpiirtein lattiatasossa....Eikä kissaa kyllä taloon tulekaan;minulta menisi hermot :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2011 - 21:20

En saanutkaan tiedostoa auki, mutta luulen että napsulaisten kisulit osaavat jokainen jotain tosi makeeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 22:36

Aivan ihania ilmestyksiä. Kyllä mullakin nämä 3 on aktiivisia tuolla ulkona.Siellä kaverina supit ja ketut .Peuroja oli yhtenä iltana joita seurasivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 22:38

Ei ole kisuja talossa..Todella aktiivisia kisuja linkissäsi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 22:40

No minulla ei ole kissaa, vaan koira.....mutta ei se noin raisu kaveri ole.

Mutta yhtä asiaa En Ole koskaan ymmärtänyt?? Naiset rakastavat kissoja. Kissat ovat itsenäisiä, ne eivät kuuntele, ne eivät Tule sisään KUN niitä kutsutaan. Ne haluavat OLLA Koko Yön ulkona, JA KUN NE sitten Tulevat kotiin, niin ne haluavat OLLA yksin, syödä JA nukkua. Toisin sanoen: kaikkia näitä ominaisuuksia joita nainen rakastaa kissassaan Han vihaa miehissä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 23:29

Tällä hetkellä huusholli on tyystin kisuton, mutta nuo olivat aika katteja!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.08.2011 - 00:30

meillä on pari koiraa ja itämainen lyhytkarva kisu, melkoinen energiapakkaus (varsinkin sen pennut olivat), naapurin lapset luulivat että meillä asuu puuma ;) on suippokuonoinen, lähes musta ja vihreäsilmäinen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 08:11

Huushollini on täysin kisuton.muistelen Pia kissaa, joka oli ilonani viimeiseksi.
Tässä voinkin kertoa kun Tasavallan Presidentin kissa Miska kuoli, niin väsäsin muisto-
runon sille ja lähetinn netillä.
Eilen sain sittten kiitokset itse Tarja presidentiltä.
Tunnen nyt askeltä lähempänä olevani tasavallan kermaa, vaikkakin kuolleen kuin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 09:42

Enää ei kissaa kotona..
Mutta juuri aamulla tytär soitti että hänen kissansa on taas ollut jossain tappelussa naama verellä ja hammas poikki, lääkäri käynti taas edessä..
Juuri kuukausi sitten sama kissa oli 2 viikkoa kadoksissa ja tuli jalka ruvella kotiin.. sillä kissalla touhua riittää, veli taas huomattavasti rauhallisempi yksilö..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 11:18

Huh, olihan tosiaan muutama aika plösä kisu, omat kisunihan näyttävät pieniltä noiden joukossa. Pari nuorempaa kisuani saa välillä kovan "hulluus" kohtauksen ja menevät tuhatta ja sataa. Vanhin kissoissa harvoin osallistuu painiin mukaan, se katselee raapimuspuun päältä nuorempien riehuntaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 13:53

Minulla on kaksi kissaa: tyttö 11 vuotias ja poika 8. Onhan niiden kanssa ollut aika riehakasta, nyt käyttäytyvät jo ikänsä arvon mukaan; toki joskus saavat hepuleita ja juoksevat kuin päättömät kanat. Yleensä näin käy mökin pihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 11:18

Meillä on koiran jälkeen lemmikkinä kissa joka nukkuu 23h/vrk.Koirahan lähtee ulos "koiranilmallakin".En tiedä onko se tyhmyyttä vai viisautta.Tämä lemmikki passaa meille 12 vuoden koiran passuun jälkeen ulos/sisälle/ulos/sisälle/ulos/sisälle jne.