Laittelin Pietarin matkakuvia tänne ja minusta tuli mestari.Arvatkaa hymyilyttääkö?Ja että onko mukavaa taas olla kotona?

Lisätty: 20.08.2011 - 16:55

Jumppikselle julkinen anteeksi pyyntö, että lisäsin liikaa kuvia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2011 - 16:22

no tunnut olevan palatsi immeisiä.onko itselläsi myös palatsi missä luuraat??
koto on koto.kullakin omalaisensa.

Lisätty: 28.08.2011 - 18:39

kiitti valinnastasi .ollaan ystävyksiä.sull on harvinaisen hyvä maku vastausten suhteen.
terveisin oski

Kysyjän kommentti

Minua kiehtoo historia.Ja varsinkin Pietarissa ruhtinasperheen jalanjäljet.Oli hienoa päästä käymään vasta avattuun viimeiseen kotiinsa ennen...No ,kun kävi niinkuin kävi...
Oma koti kyllä omakoti, muttei sentään ihan palatsi.Vain sopivat 113 neliötä :) Enempää kun en jaksaisi siivota...Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2011 - 20:40

On varmasti oamn kodon kurkihirren alla paras paikka aikuisella, samoin lapsella mummon syli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 20:42

Aina on kivaa lähteä matkalle, mutta kotiinpaluuta ei mikään voita...

Tervetuloa vaan..

Lisätty: 19.08.2011 - 20:43

Kun saan näihin vastattua menen katsomaan otoksiasi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 20:58

Pietari matkakohteena on alkanut kiinnostaa entistä enemmän. kavereiden matkakuvat vain lisäävät kiinnostusta. Ja niinhän se on , että matkalla mukava, mutta kotona paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2011 - 21:15

Hyvä juttu - ja tervetuloa kotiin. Onnea mestaruudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 22:30

Hienoja kuvia. Kyllä maailmalla riittää nähtävää. Laitoin juuri tämän kesän matkakuvia Picasaan ja siellä on a'bout 5-6 000 kuvaa.....siis aivan järjetön määrä. Mutta kyllä on reissattukin ja lisää tulee syksyn aikana ainakin Pohjoisesta ja Tanskan matkasta syksyllä. Onneksi on digikamera, eikä tartte enää kehitellä kuvia paperiversioiksi, muuta kuin parhaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 23:27

Onnea vaan mestarille! Kotiin on aina kiva palata reissun jälkenn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 00:19

Upeita kuvia upeista paikoista.
Yhden asian huomasin, että sen sfinksin täytyy olla vanhempi kuin 1300-luvulta. Se on 3000 vuotta vanha. "Venäjälle ostettiin ranskalaisen arkeologiryhmän Egyptistä löytämät 3000 vuotta vanhat sfinksit ja sijoitettiin Nevan rantaan Taideakatemian eteen."
Onnea Mestarille ja terveisiä Suomeen.

Lähteet:
wikipedia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 07:38

Onhan noita St Petersburgin kuviasi ettet jaksanut niin kauas pikkukuvia kahlata että olisin pari omaani löytänyt. "Ottopoika" söi jo sanat suustani, minä tosin World Rundilta en ottanut kuin n.1200 ruutua ja täällä niistä ei ole montakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 11:10

Reissussakin on mukavaa, mutta kotiin on mukava palata :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 17:51

Kotiin on aina mukava palata. Pitääkin lähteä katselemaan kuviasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 14:07

Tervetuloa kotiin Mestari. Hienoja kuvia palatsista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 19:34

Oma koti kullan kallis. Käyn katsomassa kuvasi kun ehdin.