Näin teet naisen onnelliseksi.....vai puuttuuko vielä jotain???

Onnellinen elämä
Eli miten tehdä nainen onnelliseksi
(Lue loppuun asti!)

Ei ole vaikeaa tehdä nainen onnelliseksi... Muista lukea loppuun asti!

Miehen tarvitsee vain olla:

1. ystävä
2. kumppani
3. rakastaja
4. veli
5. isä
6. opettaja
7. kasvattaja
8. rippi-isä
9. uskottu
10. kokki
11. mekaanikko
12. asentaja
13. sähkömies
14. kuljettaja
15. kantaja
16. siivooja
17. hovimestari
18. hydraulikko
19. puuseppä
20. malli
21. sisustusarkkitehti
22. seksuologi
23. psykologi
24. psykiatri
25. psykoterapeutti

Myös luonteenpiirteet ovat tärkeitä. Tarvitsee vain olla:

1. miellyttävä
2. urheilullinen mutta
3. älykäs mutta
4. voimakas
5. hyvätapainen mutta
6. luja mutta
7. lempeä
8. herkkä mutta
9. päättäväinen mutta
10. romanttinen mutta
11. miehekäs
12. vitsikäs ja
13. iloinen mutta
14. vakavasti otettava ja
15. arvokas
16. rohkea mutta
17. nallekarhu mutta
18. energinen
19. huolehtiva
20. luova
21. idearikas
22. taitava mutta
23. vaatimaton ja
24. ymmärtäväinen
25. elegantti mutta
26. johdonmukainen
27. lämmin mutta
28. viileä mutta
29. intohimoinen
30. suvaitsevainen mutta
31. periaatteellinen mutta
32. kunniallinen ja
33. jalo mutta
34. käytännöllinen ja
35. pragmaattinen
36. oikeudenmukainen mutta
37. valmis tekemään hänen vuokseen mitä tahansa (esim. pankkiryöstön)
eli;
38. epätoivoinen (rakkaudesta) mutta
39. hillitty
40. charmikas mutta
41. pysyvä ja
42. uskollinen
43. valpas mutta
44. haaveileva mutta
45. kunnianhimoinen
46. luotettava ja
47. kunnioitettava
48. valmis uhrauksiin ja, ennen muuta,
49. maksukykyinen.

Samaan aikaan miehen on kiinnitettävä huomiota siihen, että hän:

ei olisi mustasukkainen, mutta kuitenkin kiinnostunut
tulisi hyvin toimeen sukunsa kanssa, muttei kuitenkaan uhraisi sille enempää aikaansa kuin ko. naiselle
antaisi naiselle vapautta, mutta osoittaisi kuitenkin huolenpitoa ja olisi kiinnostunut siitä, missä nainen on ollut ja mitä tehnyt
pukeutuisi siististi, mutta olisi kuitenkin valmis kantamaan naista polvillaan kurassa ja menemään parvekkeen kautta sisään, jos hän on unohtanut avaimensa, tai ottamaan kiinni ja mukiloimaan varkaan, joka on ottanut hänen laukkunsa, jossa oli niinkin elämälle välttämättömiä asioita kuin peili ja huulirasva.
On tärkeää olla unohtamatta hänen:

1. syntymäpäivïään
2. nimipäiviään
3. hääpäivää
4. ensimmäisen suudelmanne vuosipäivää
5. kuukautisiaan
6. hammaslääkäriaikaansa
7. vuosipäiviään
8. parhaan ystävänsä ja lempitätinsä syntymäpäiviä.

Valitettavasti täydellisinkään edellämainittujen ohjeiden noudattaminen ei takaa menestystä. Nainen saattaa nimittäin väsyä ihanteellisen miehen läsnäoloon elämässään ja kokea olevansa hänen dominoimansa ja siksi karata ensimmäisen kohtaamansa kitaransoittajan kanssa.
Ja nyt mitalin toinen puoli. Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti vaikeampaa. Se johtuu siitä, että mies tarvitsee:

1. seksiä ja
2. ruokaa

Pääosa naisista kokee nämä miesten liialliset vaatimukset äärimmäisen orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy yli heidän voimiensa.

Johtopäätös:

Sopusointuinen yhteiselämä on helppo saavuttaa, kunhan miehet lopulta
ymmärtävät, että heidän on rajoitettava kohtuuttomia vaatimuksiaan!

Lisätty: 19.08.2011 - 12:33

ai niin meinasi yksi melkein unohtua: Miehen tulisi olla vähän psykopaatti.....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2011 - 08:53

Näinhän se menee, mutta miehen pitää ensin huolehtia omasta onnellisuudestaan. Vasta sen saavutettuaan voi sitä jakaa puolisolleen.

Kysyjän kommentti

Näin on näkkileipä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 18.08.2011 - 22:52

mukavasti pilkettä silmäkulmassa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 23:08

Vanha kiinalainen sananlasku sanoo:
Mies on tuli ja nainen on vesi.
Miehen tuli saa naisen veden kiehumaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 23:50

Lyhyestä virsi kaunis OPOY ,kaikki NIIN totta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 06:22

Siinähä tuo rakkaustarina lyhyesti tuli kaikille uusille nuorille tiedoksi. Hyvin selkeää tekstiä ja totisinta totta. Tuolla kun menee onni kukoistaa. Rakkaus roihuaa.Sopusointu säilyy yhteiselämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 07:19

Tuon luettua varmistui sekin, miksi on mukavaa olla sinkku :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 08:04

Lyhyestihän se siinä on sanottuna ja helppo toteuttaa..vai mitä miehet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 09:58

Hmm... mielestäni miehen mallissa oli kyllä muutama juttu, jota en voisi sietää. Lista sopivasti karsittuna voisi tuottaa tyydyttävän lopputuloksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 11:05

Kuutako taivaalta olet hakemassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 11:30

No kyllä pari virhettäkin sallitaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 14:13

Noihan on ihan mukavia pikku vinkkejä miehille näin alkuun...Mutta kyllä tuosta nyt jotakin puuttuu...Odotas, kun mietin....
Mutta jokatapauksessa miehen onnelliseksi tekemiseen tarvitaan MYÖS sitä kaljaa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2011 - 16:25

Upeita arvoja - valitettavasti alkuhuuman mentyä kaikki katoaa muistista ja taidoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 17:48

Onneksi oma mieheni täyttää kaikki nuo vaatimukset ja vielä paljon enemmänkin ;)) Ja minäkin täytän kyllä nuo esitetyt vaatimukset.