Kismett kissamme nukutettiin ikiuneen!

Oli aika raskaiden päätösten,
saattaa sut huomaan enkelten.
Nyt saat juosta seuraten heitä,
ei kipu enää elämääsi peitä.
Suru on suuri ja lohduton,
mut tiedän - sun hyvä olla nyt on..

Kismett nukkui pois klo 16.05

15 vuotias kissa, meni yhdessä yössä niin huonoksi että alapää petti, kävely ja hypyt eivät enää onnistuneet.. vaikka vielä eilen kaikki OK

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2011 - 21:19

Meni samanlailla meidä kölli kisu. Horju heilu ja petti takapää. Parempi nopea lähtö kun kitua.
Koville silloin joutuu joka iikka.Kaikki kisumme ollaan haudattau kotinurkkiin.Meillä kalle meni samallakertaa ja kille viikkoa aikaisemmin. Nyt on nuorta sarjaa 3.Ratkaisut on tehtävä.
Onneksi kun viikko on kulunut hiukan suru hälvenee. Minä katselen kissojeni kuvia.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille...
Kismet nyt haudassaan ja ei kipuja enää.. kukka kasvaa kummulla ja iltaisin toinen poikani pistää sinne kynttilän silloin tällöin..
Kuvissa ja sydämmissämme Kismett on aina..
Mutta olemme todenneet sen onneksi lähtö tulee noin nopeaan niin ei sairasta pitkään kärsien..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2011 - 16:49

Suremme kaikki yhdessä päättynyttä kissanelämää. Samallahan päättyy myös tänne jääviltä osa eletystä elämästä. Hautasimme koiramme pari viikkoa sitten omalle pihallemme. En ehtinyt häntä hyvästellä, hän joutui auton yliajamaksi. Ikävä jatkuu vielä, mutta päivä päivältä unohdan enemmän ja enemmän. Mutta koskaan en unohda kokonaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 16:56

Keveät mullat Kismettille ja osanotto hänen kotiväelleen. Perheenjäsenen menetys on aina iso ja surullinen asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 17:38

2 kisulia olen saattanut autuaammille metsästys maille ja tiedän miltä nyt just sinusta tuntuu ...sulo suloisuus oli vasta 3v ,kun sai syövän ja piti hänet viedä piikille ..oi sitä itkun määrää silloin ,mut ei ollut hänelle pitempää elämää suotu ...tuossa hän nyt lepää pihan perukoilla ja voin aina sytyttää kynttilän hänen muistolleen ,niin kuin kaikkien muidenkin, muistolle jotka ovat siirtyneet tuonne taivaankotiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 17:45

Voi surun päivää.... aikanaan Roope-kissallemme kävi aivan samoin, ikää pojalla oli tuolloin 10 v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 18:27

Osanottoni suureen suruusi. Tiedän henk.kohtaisesti mitä on luopua rakkaista lemmikeistään. Olen joutunut luopumaan aikaa sitten ensimmäisestä kissastani, kääpiökaneistani ja kesyrotista, kun heille on tullut määränpää täyteen. Viime tammikuussa jouduin viemään poikien isän koiran lopetettavaksi, se oli pojilleni kaikki kaikessa, koiralla oli ikää yli 11 vuotta ja räjähdysmäinen syöpä tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Se oli rankka koettelemus, jota en varmaan koskaan voi unohtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 20:45

Otan osaa suureen suruunne.Lemmikistä luopuminen tuntuu aina pahalta.Onnellisia muistoja
on varmasti paljon,vaikka nyt tuntuu pahalta.Voimia Teille jaksamiseen ja hyvää syksyn alkua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 00:02

Lemmikin ikävällä ja surulla ei ole viimeistä myyntipäivää.Voin taata,että jonain päivänä saatat muistella ilman surun kyyneliä ja muistaa niitä hyviä asioita,joita koitte yhdessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2011 - 00:23

Otan osaa. Aina tuollainen on surullista. Oma karvaturrini joutui poistumaan keskuudestani viime syksynä - vieläkin on kova ikävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 10:53

Kyllä Kismett Teitä sieltä pilven päältä katselee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 15:12

Otan osaa. Muistelethan lämmöllä niitä mukavia menneitä vuosia? Se hieman lievittää suuren itkun ja surun keskellä.Voimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 22:48

Otan osaa....hyvän kaverin menettäminen on aina kova paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 05:16

Osanottoni, toivon Kissmet kissalle levollista unta.