Osoite Turussa?

Missä päin Turkua on Itäinen pitkäkatu, onko keskustassa vai jossain lähiössä?
Pitäisi löytää ravintola Athene, ruokapaikaksi Turun reissulla.

Lisätty: 19.08.2011 - 09:55

Kiitos vastauksista, googlen kartasta ei ollut kovin suurta apua, kun kaupunki ei ole erityisemmin tuttu. Kyllä se paikka varmasti löytyy nyt kun tuli sanallisia vinkkejä.

Avainsanat: ravintola turussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2011 - 16:41

Asun itse alle 5 minuutin matkan päässä on ihan lähellä kupittaanpuistoa!
Itse asiassa hyvä pieni Kreikkalainen Ravintola on tullut joskus käytyä.. On Ravintola Kultaista Hirveä vastapäätä... SUOSITTELEN...

maps.google.fi/maps?hl=fi&am...CBcQ8gEwAA

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2011 - 11:26

www.atheneravintola.com/ En ole turkulainen enkä ole käynyt ko. ravintolassa, mutta tuollainen linkki löytyi...taatusti herkullista ruokaa.
Näyttäisi olevan jossain keskussairaalan lähettyvillä...en tiedä onko keskustaa, mutta jospa viisaammat valistavat sinua tässä asiassa paremmin.

Lähteet:
Google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 11:36

googlen karttahakuun kun laittaa osoitteen, löytyy kyllä .
maps.google.fi/maps?hl=fi&am...amp;tab=wl
jos vain tämä linkki toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 12:45

Kyllä se osoite on keskustaa. Lähellä Kupittaan juna-asemaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 15:48

Googlen karttahaku kyllä tietää missä ko. paikka sijaitsee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 16:32

Syötä osoite navigaattoriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2011 - 00:19

Näppärä ja osaava varmaan löytää sen googlettamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 10:49

Oltti itäse karu kuure kymmene kuure kohral maroi noukkimas. Ja sit mentti jokirantta onkima.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 19:08

Se Athene on junailijalle lähellä Kupittaan asemaa.
maps.google.fi/maps?q=it%C3%...mp;vpsrc=6