Nyt tullut kansalaiopistojen esitteet.Menetkö itse johonkin ryhmään .

Ajattelin kuntojumppaa saas nähdä .Olisi tuossa 4km päässä ja illalla.Kivaa pitkästäaikaa ryhmässä.Sosiaalinen tapaaminen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2011 - 20:41

Ajattelin mennä johonkin liikuntaryhmään ja tietokonekurssille.Ovat vaan kauhean kalliita nykyään nuo kansalaisopiston kurssit.Ihan mukavia ja näkee muitakin ihmisiä ja sosiaalinen tilanne.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2011 - 09:40

Ei pysty, ei kykene, kun on vuorotyö..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 10:01

Selasin kyllä vihkosen läpi, mutta ajanpuutteen takia en ehdi. Kaikenlaiset harrastukset ja poikien treenikuljetukset pitävät illat kiireisinä.

Lisätty: 18.08.2011 - 15:47

Meillä opisto on nimeltään Vantaan aikuisopisto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 10:23

Onko kansalaisopisto sama kuin työväenopisto? Eipä ole esitettä tullut enkä kaupungin ylläpitämiin koulutuksiin halua osallistua, opettajat eivät niin kovin päteviä. Lähinnä olen käynyt kielikursseja harvinaisemmissa kielissä aikoinaan. On muuta harrastetta, aika ei riitä ja noihin kursseihin täytyy sitoutua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 10:41

*Ei en mene , aikaisemmin käynyt, mutta ny laistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 10:59

millä kans järjestää KANSALAISOPISTO kaiken laista ja ilmoitaudunkin taas ainakin .. vesijumppaan.. siellä olen käynyt jo monen monen vuotta .. siinä ennen jumppia tulee käytyä samalla kertaa kuntosalillakin sitten ..niin ensin salille ja sit vesijumppaan .. onkin kivaa taas nähdä liikunta kamuja :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 11:15

Minäkään en halua sitoa iltojani aikataulullisesti. Tanssin ja teen kaikkea muuta kivaa Motivuksessa. Ostin sinne juuri 2 vuoden kortin, voin käydä silloin kun on aikaa ja huvitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 11:50

Menin jo,viime kaudella osallistuin/osallistun nyt,kun kykenen=olen paikalla.
Kansalais- sekä työväenopistot,mitä niitä onkaan,ohjelmalehtisiä R:llä,kirjastoissa yms.paikoissa,missä ihmiset liikkuvat....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 11:51

ei todennäköisesti ole aikaa Seinäjoen Kansalaisopiston tarjoamiin kursseihin tulevana syys- & talvikautena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 12:02

no. tota noin. on vähän muuta tekmistä .tuskin menen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 12:07

Joo, sitä arkkua itselleni tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 13:39

Aikaisemmin olen käynyt aloittelemassa arabian-kielen alkeita, ryhmä pieneni puolen vuoden opiskelun jälkeen niin pieneksi, että ryhmän kokoontumisest lopetettiin. Venäjän kielen opiskelua jatkan ja nyt todennäköisesti vielä lähden italian kurssille. Parliamo italiano, si, si.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 16:33

Vielä ei ole esitettä meillä päin jaettu. Johonkin liikuntajuttuun saatan osallistuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 20:18

Täytyy sanoa en mene, mikän ei kiinnosta<..
Voi olla etten kissamme pois menoa hyvähsy yhäkään.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2011 - 00:18

Ilman muuta - kahdelle vanhalle ja aloitan yhden uuden harrastuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 10:47

Joskus sielläkin tuli käytyä kymmensiä vuosia sitten, vaan ei enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 15:13

Jos lämmittelisi tuota Espanjan kielen taitoa taas....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 15:20

Kyllä menen. Laitoin jo netin kautta ilmoituksen.Menisin useampaan, mutta en viitsi ottaa harrastuksista mitään stressiä.Yksi riittäköön.