Saiko sinun opettajasi usein selkäsaunoja, kun olit pienenä koulussa?

- Noin huonosta todistuksesta tulisi saada selkäsauna.
- Hyvä isä, olen samaa mieltä. Minä näytän missä opettaja asuu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2011 - 06:26

Kerrankin isä ja poika taisvat olla yhtä mieltä?

Kysyjän kommentti

- Isä, opettaja pyysi sanomaan että koulussa on tänään vanhempain kokous.
- Tuleeko sinne paljonkin väkeä?
- Ei paljon, vain opettaja, rehtori, sinä ja minä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2011 - 07:31

Onneksi mulla oli mukava opettaja varsinkin ala-asteella ja antoi hyviä numeroita :)

Pikku-Kalle oli koulussa. Ville näpäytti Kallea viivoittimella sormille. Tällöin Kallelta ulvahti kuuluvasti: "Voi vittu!"
Opettajatar kuuli tämän. Hän sanoi: "Nyt Kalle keräät tavarasi ja menet täksi päiväksi kotiin häpeämään."
Kalle teki käskyn mukaan. Hän pysähtyi luokan ovella, pokkasi ja sanoi:
"Seitsemän vittua peräkkäin ja se on sitten viikko vapaata, terve!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 08:12

Ei tullut selkäsaunoja opettajalle eikä oppilaillekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 08:20

Ei tullut selkäsaunoja, mutta karttakepistä kyllä sain ekaluokalla opettajalta. Koska silloin vasenkätisyys oli pahasta ja oikealla kädellä kun en kirjoittamaan pystynyt enkä pysty edelleenkään..
Mutta isäni meni opettajan puheille ja löi nyrkin pöytään sanoi että hän on vasenkätinen ja niin on myös tytär, sille ei voi mitään..
Sain luvan siis käyttää vasenta kättäni kirjoitukseen, mutta ongelmia tuli tuon mustekynän käytössä aina kämmensyrjä musteessa..
Kunnes opin kirjoittamaan alhaata ylös vihko siis pystyasennossa, ja kirjoitan yhä niin vaikkei enää noita pahuksen mustepulloja enää olekaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 08:32

Ei saanut. Olin kiltti, kuuliainen ja ahkera oppilas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 08:53

Ei vanhempani olleet opeen koskaan yhteydessä. Ei niitä kiinnostanut lasten asiat.Itse piti asiat selvitellä tai olla selvittämättä. Mutta ei niitä ollutkaan.Välillä nurkassa vaikka olin hiljainen ja kovin arka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 09:02

Ei opettaja eikä oppilaat, toki joku kuriton sai karttakepistä näpeilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 10:44

Puolin ja toisin on selkänahat pysyneet ehjänä. Vai silloin 65 vuotta sitten jos opettajaa olisi varvullakaan
mätkäissyt olisi 2 tuntia arestia tullut nurkassa vain seisomassa, käsien päällä koivuhalot.
Muistivihkossa kotiin huomautus ja voe sitä rotkotusta. Se oli silloin, mutta nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 16:52

Olin viimeksi tänään opettamassa...yhteensä kuusi tuntia englantia. Kukaan ei antanut selkäsaunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2011 - 00:17

Eipä saanut opettajani selkäsaunaa - ellei sitten kotonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 10:47

Oikeudenmukainen toimenpide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 17:26

Eipä saanut selkäänsä ope eikä oppilapsetkaan kouluaikanani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 18:33

Ei tullut risua.