Meille ei papankanssa ryppyillä ?

aijaa.com/v.php?i=001068510311.jpg

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2011 - 08:14

Hellyttävä kuva. Niin pieni käsi niin isojen käsien suojassa turvassa kylmältä maailmalta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2011 - 22:09

Se ottaa näköjään helposti pulttia jos sille ryppyillään, luulee kai ettet sä itse aina handaa tilanteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 22:29

Kovat on otteet molemmilla! Ei muuta kuin hanskat käteen ja säkkiä hakkaamaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 22:38

Kyllä oli papan käsivarsilla turvallinen olo tila. Pappa ei varmasti ryppyile kun on kultakimpale sylkyssä.Vähän kasvaa ja kävelee tulee pappaa katsatamaan hyvin mielin.Pappa pparas kaveri.

Lisätty: 19.08.2011 - 17:49

Kyllä kuvaa tarvii katsastaa päivästä toisee uudestaa ja uudestaan.On niin ihana helyyttävä kuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 00:02

Luin kommentit ja olin aivan ihmeissäni,että mitä juttuja nää on?Nyt se snajus,kun avasi lettupinon linkin...Jees,ei muuta kuin pikkuhepun kanssa pappa pistää hanskat käsiin ja salille hiekkasäkin kimppuun,hyvää treeniä molemmille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 07:24

Siitä se alkaa, maasta se pienikin ponnistaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 08:23

On tainnut tulla pappaansa, kovat otteet molemmilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 08:33

Ihana kuva. Niin sitä pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 10:40

Pieni ja hento, suuri ja turvallinen.
Kysymyksiä pienen mieli täynnä, pappa viisaana selventämänä asioita.
Pieni on matkansa alussa, pappa jo vähän pidemmällä kilometripylväällä.
Siinä on polvea kaksi, yksi on välistä poissa.

"Pienokaiselle"
Kun sä suureks vartut vaan, joudut maailman pauhinaan,
silloin aina etsin hän, papan majan suojatun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2011 - 00:16

Selvästi pappaansa tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 10:46

Puukolla kutittelen kylkiluita ja nyrkillä turpia prässäilen.

Mainio kuvakulma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 15:09

Taidekuva! Ja komee on miehen alku.Varmasti pappaansa tullut : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 18:32

Hieno kuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 12:50

En ollut aikonutkaan sitä tehdä.