Millä maalla on vähiten mustalaisia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2011 - 22:27

Työmaallahan niitä on aika harvakseltaan. Mutta kyllä on niitäkin. Mustalaisten eli romanien oma kulttuuri on useinkin syynä siihen, etteivät useat työtehtävät ole heille sopivia. Naisten pukeutuminen on joskus esteenä, ja muitakin syitä varmasti on.

Kysyjän kommentti

Niinhän sitä sanotaan. Mulla on kyllä ollut mustalaisiakin aikoinaan pitkäaikaistyömmien töissä. Kerran eräs mustalainen kysyi minulta työhönottohaastattelussa: kuinka pitkä on kesäloma, kuinka paljon maksetaan palkkaa ja saako työaikana ulkoiluttaa omia hevosia....niin ja ei sitten lapiohommiin, koska selkä venähti pahan kerran, kun oltiin velipojan kanssa hakemassa heinäkuormaa hevosille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2011 - 20:54

Arvaukseni on Romania: eiköhän sieltä suurin osa ole lähtenyt työn perässä EU:n autuaammille metsästysmaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 21:05

Työmaalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.08.2011 - 00:15

tuo työmaalla on aika hyvä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 07:21

Taitaapi olla työmaalla kaikkein vähiten.
Miksi Manne ripusti tuulisella säällä paitansa kuivumaan? - Pitäähän sitä joskus panna hihat heilumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 08:22

Työmaalla siellä todella on vähän mustalaisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 08:34

Peesaan edellisiä. Työmaa tuli mullekin ihan heti mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 08:56

Työmaa.Oletteko nähneet em.henkilöiden ajavan autokoulun autoa.Minä en,mutta paljon ajelevat autolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 09:12

Työmaalla - luku on varmaan nolla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 10:53

Pillerinpyörittäjien maalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 11:48

Ambomaalla ainakin vain enimmäkseen mustia henkilöitä.
joten tuo työmaalla kysymyksessä mainituiden henkilöiden kyseessä ollessa pitää ehkäpä paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 16:33

Työmaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 00:06

Lorvilandiassa ;-)

Lisätty: 19.08.2011 - 01:00

Kappas vaan,sisälukutaito on tällä valkolaisella 4+,tietysti luin ENITEN...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2011 - 00:13

Sen mitä siitä kulttuurista tiedän - ja siitä miten heitä vieroksutaan sanoisin työmaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 10:44

Antarktiksella tunkin koskaan edes käy. Siellä ollaan ahkeria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 18:31

Työmaalla, harva niistä työskentelee.