Jotain on vielä verolle panematta?

Wahlroos verottaisi vapaa-aikaa!
www.iltasanomat.fi/kotimaa/w...76177.html

Avainsanat: kukin meni kaupungista verolle pantavaksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2011 - 09:14

Tyrmäävä tieto!

Lisätty: 19.08.2011 - 11:00

Samantien voisi laittaa työajan verolle eli työntekijä joutuisi maksamaan työaikaveroa!
Wahlroos ei itse ole kyllä lakia rikkonut.

Kysyjän kommentti

Kun käännetään homio toisarvoisiin juttuihin voidaan isot kuprut tehdä huomaamattomasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2011 - 20:20

Kun luin ton jutun niin ajattelin että tämä on aprillipilaa :DD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 20:20

Pullonpalautuksethan on jo verolla, kuka niitä ilmoittaa mene ja tiedä..
Miten olisi hengitys vero, me kun joudumme jokainen hengittämään ilmaa ( jonka ilmeisesti Suomen valtio omistaa)... muuten on kaikki loppu..
Vapaa ajan vero just joo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 20:32

toivon mukaan nuo alaikäiset pidetään tän veropanemisen ulkopuolella......... meitä nyt voi riistää miten tykätään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 20:41

Tiesittekö, että EU-lainsäädännön mukaan maanviljelijät saavat huoltoasemalta ostetut kondomit verotukseen. Kuittiin pitää kirjoittaa: "Työntövarren suojakumi"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 20:52

No ei herkee kummat kuulumasta. Luulin, että riisto olisi jo saavuttanut huippunsa, mutta aina löytyy uusia ideoita. Ekonomisteille ei ehkä ole vielä selvinnyt, että kaikki eivät halua olla mukana tässä alati kiihtyvässä kilpailussa. En halua tehdä yhtään enempää töitä saadakseni ostaa tarpeettomia tavaroita. Vanhaa sanontaa lainatakseni: "Seis maailma, tahdon ulos!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 22:41

Kyllä jo aiemmin uimoilin jotain ihmeellistä verotettavaa .Kyllä ne kaivelee kaiken.

Lisätty: 18.08.2011 - 01:29

Jostain luin että lapsetkin pitäisi verottaa .Kuinkahan työttömät kun on vapaata aikaa.Millä maksaa verot, vai maksaako valtio.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.08.2011 - 00:18

on aika puhetta entiseltä kommunistilta, mies menee aivan laidasta laitaan oman taloustilanteen mukaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 00:20

Nalle Wahlroosin ehdoituksen kuuneltuani ensimmäiseksi tuli mielleni, että miksei hän saman tien ehdoittanut myös olemassaoloveroa jonka avulla meitä kaikkia verotettaisiin siitä, että olemme olemassa ja elämme. Menisivätpähän sitten ne meidän ei rikkaiden viimeisetkin roposet valtion pohjattomaan kirstuun sen vartioiden toiveiden mukaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 08:36

Pannaan koko elämä verolle, lopetetaan eläminen ja heh, heh ketäs tänne sitten jää veroja maksamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 16:35

Tuohan se tästä vielä puuttuukin! Jospa ihan ensin vaikka tuplattais Wahlroosin omat verot ja perittäis takaisin miljoonien maataloustuet, joita hän on vuosien ajan saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 10:41

Tuon mielipiteen taakse liittyy muita verotuskohteita.
Vapaa-ajan verotuksella puhuminen piilottaa taakseen muut asiat.
Hämäystä kaikki tyynni.
Odotetaan mitä sieltä vielä kuuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 20:33

Nyt on kello mummolla vain pakastettuna aivoissa, ei voi laskea äkkiseltään, kuinka kauan olen
löhönyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 18:27

Hah, hah, vai on Walhroos tätä mieltä. Elämästäni en valtiolle maksa. Kaikenlaista sitä kuuleekin. Tuohan on suorastaan aprilli pilaa.