Käytätkö alkoholia päivittäin, viikottain, kuukausittain, vuosittain vai et koskaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2011 - 16:38

Vaihtelevasti. Viikonlopuksi yleensä ostamme punaviiniä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2011 - 14:11

sillointällöin, satunnaisesti, ei ole vakiota.
vaikka kuinkakin terveellistä olisi sydämelle ottaa iltaisin pieni lasillinen konjakkia tai punaviiniä ;-D
huberia kuluu kyllä hellepäivänä litratolkulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 14:15

Kyllä on niin harvoin ,ettei tartte edes miettiä sen perään! Jos sattuu olemaan hyvää seuraa, niin voi kuppia kallistella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 14:24

no terveydeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 14:31

Siideriä menee tölkki pari viikonloppuna kesäaikana, alkoholia muutama kerta vuodessa Eikös se näin mene

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 14:46

Lähinnä viiniä harvakseltaan, loma-aikoina jkv. enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 15:14

Joskus sauna siideriä mutta ei muuta.Siis päärynä juoma. Vuoden tarpeet mahtuu yhden käden sormilla laskettuna.Alkoholi on riivaajan juoma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 15:40

En käytä viinaa ollenkaan......muutenkin tulee aina se kuuluisa "pöljänpäivä", niinkuin esim. Heikkiselle MM-hiihdoissa kultahiihdon jälkeen.

Raittiussaarnaaja oli vauhdissa:
- Luontokappalekin ymmärtää vaistollaan varoa viinaa. Jos vaikkapa aasin eteen pannaan ämpäri vettä ja ämpäri viinaa niin kumman se valitsee?
- Veden.
- Ihan totta. Ja minkähän takia?
- Koska se on aasi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 17:07

En käytä alkoholia päivittäin, en myöskään viikottain, enkä kuukausittain... ehkä noin parin-kolmen kuukauden välein rentoudun hyvässä seurassa ja juon muutaman siiderin ja ehkä pari drinkkiä eli alkoholia menee aika harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 17:49

Riivaajan tai ei,mutta käytän satunnaisesti,siihen ei kiinnitä huomiota,kun ei ole tarve.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 18:15

Sanotaan vaikka vuosittain. Se on lähinnä totuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 20:15

Silloin kun on sen hetki, niin kupponen otetaan vaikka skumppaa teatterilla,
siiderit terassilla, punkku jouluaattona, hyvässä seurassa muutama mukillinen..
siis säännöllisen epäsäännöisesti silloin tällöin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 20:24

Samoin kuin Liinun säännöllisesti epäsäännöllisesti...
Joskus otetaan hyvässä seurassa...
Ja hyvin harvoin tulee ravintoloissa käytyä, viimeksi matkoilla..
Jouluna otetaan ihan ruokajuomana oluet, viinit...

Lisätty: 18.08.2011 - 08:26

Unohdin joulun alla tulee ostettua rommipullo, pommikakkujen leipomiseen..
ja joskus tulee poronkäristystä tehtyä oluen kera, joten ruokiin ja leivonnaisiin menee joskus alkoholia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 20:59

Hyvin harvoin ja hillitysti silloinkin. Seuraavan kerran kallistan skumppalasin tulevana viikonloppuna serkkuni häissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.08.2011 - 00:26

satunnaisesti, eli jos ollaan vapaalla ja sattuu siltä tuntumaan, niin mikä ettei ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 09:45

Hyvin harvoin satunnaisesti. Ehkä seuraavan kerran Lapin reissulla jos löytyy kimaltavaa...sen kunniaksi konjakkiryyppy. Mahdollisesti Kaunispäällä pitää maistaa raakkutotia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.08.2011 - 23:58

Tarvittavan määrän aina tarpeen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 22:31

Tykkään punaviinistä.Mutten ota sitäkään edes viikoittain.2 lasillista riittää silloin, kun juon.Meillä tehdään kyllä säännöllisen epäsäännöllisesti viiniä.Nytkin tulossa tyrniviini, mutta ystävän juhlia varten ,eikä omaan käyttöön.
Kaljasta enkä kirkkaista pidä...Nuorempana (lue teininä elikkä liian aikaisin) tykkäsin whiskeyn mausta .Onneksi tajusin laittaa korkin siitä juomasta kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 18:18

Muutamasti vuodessa.