Osasitko nukkua hyvin viimeyönä.Vaiko valvoit työsi takia.

Minä nukuin onnellisen tietämättömänä ja hyvin. Join illalla 2 mukillista haudutettua minttuteetä. Heti rupesi nukuttamaan ja hunajaa oli siinä mukana. Olipa pitkästä aikaa hyvää juomaa . Omasta mintusta otin 2 oksaa .Nautimme yhdessä iltahämyssä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2011 - 16:45

Viime yön nukuin hyvin, mutta joskus on todella pirullista, kun aamuyöllä herää ja työasiat ja muutkin asiat alkavat mielessä pyöriä. Yöllä asioita ajatellessa kaikki tuntuu olevan niin huonosti niin huonosti. Ja eihän siinä sitten tahdo unikaan tulla.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2011 - 09:14

Nukuin oikein hyvin, en ole töissä öisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 09:16

Kiitos nukuin kohtalaisen hyvin. Mitä nyt tuskailin nivelsärkyjen kanssa. Tänään alkaa taas duunit ja vapaat päättyy. Kolme iltavuoroa peräkkäin ja on ihan mukavaa lähteä työhön....koska Lapin reissu lähenee koko ajan. Mukavaa päivää sinulle ja kaikille napsuille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 09:40

Ensimmäisen kerran loman jälkeen nukuin viime yönä hyvin, menin klo 22:30 nukkumaan ja heräsin klo 5:30 pirteänä kuin peipponen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 10:20

Nukuin kyllä levottomasti, mutta en töiden takia.
Ilmastointi minua valvotti. Aina pitäisi saada tehdä itse kaikki tuollaiset asennukset.... ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 10:21

Hyvin nukutti, tosin n. klo 23 Mars-miehen synttäri ilotulitus kesti pitkään ja paukut pitivät varmaan puolet kaupunkia hereillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 10:24

Ei murhetta työstä näin lomalla. Hyvin nukuin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 10:48

Työ lienee joku kaupunki Venättän maalla. Ei pahemmin oloneuvoksen unta häiritse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 10:53

Työ,työ,työ...tuttu sana sanoi manne sossun kysyessä,mikä työ hällä on?Ai niin oikeudessa tuomari sanoi kerran:Työ meette ulos!
NO ei varmaan työt pidätä hereillä,uni tuli kuitenniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 10:57

pitää nyt myöntää ,kun on noit pienii kipuilui ollut ja sit toi kuu joka täysillä möllötti niin herätteli ne ain välillä ,mut ku ei ol pakko mihinkään lähteäkkään ..ni eipä sekään haitanne mittää ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 11:44

Oli kello 2.30 kun en ollut vielä unta saanut nuppiini.
On jännät ajat edessäpäin, valvottaa ja pelottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 11:55

Nukuin hyvin mikään ei mua valvottanut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 15:45

Nukuin oikein hyvin, kun ensin parkkeerasin kärpäset yhteen läjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 21:12

Yleensä nukun hyvin, mutta viime yönä ei uni meinannut tulla silmään millään, vasta aamun jo valjettua sain nukutuksi. Osittain nukahtamiseen vaikutti selittämätön kipu olkapäässä, johon tänään sain onneksi vyöhyketerapiaa (auttoi) ja toiseksi valvotti hyvä kirja. Veikkaan, että tänään nahkalaput valahtavat kohtuullisen aikaisin silmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.08.2011 - 00:41

viimeviikkoinen yövuoro vaikuttaa vielä siten että herään yöllä pirteänä ja menee sitten valvoessa jonkin aikaa :( tulee ikäänkuin otettua päikkärit alkuyöstä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.08.2011 - 23:48

Olin parin päivän vapaalla työstäni ja arjesta ja siellä missä nukuin, nukuin tosi hyvin ja levollisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 18:11

En ole nukkunut valo vuoteen kunnolla, hoidan pientä poikaa.