Siiideriä

Ihan tyhmä kysymys mutta tietääkö kukaan kauppaa mistä saisi siideriä esim päärynä. Tuntuu olevan kiven alla nuo sidukat :)

Lisätty: 16.08.2011 - 23:18

Oikeesti löytyy Kobberiakin ja mistä? en itse tarvitse vaan tätini ihan kauhuissaan kun joku sanonut ettei saa ostettua kunnon siideriä(siis mihin tottunut koto Suomessa) =)

Lisätty: 17.08.2011 - 10:29

Ja lähinnä tarkoitinkin noita supermarketteja.Baareista tietty saa, sen tiesinkin.Mut vähän hotellille partsi juomaa :)

Avainsanat: turkki alanya

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2011 - 06:25

" A few bars sell cider in Alanya". oli sivustolla www.turkishliving.com
esim. englantilaisessa tai irlantilaisessa pubissa .
ja saattaa jonkinsortin cideriä olla supermarketeissakin.

Kysyjän kommentti

Reilu vastaus ja vaivannäköä linkittämisestä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2011 - 22:55

Alkosta ainakin ja kaikissa kaupoissa makeita.aällöttäviä siidereitä ála Kopparberg,mikä hätänä?

Lisätty: 17.08.2011 - 11:21

Kappas vaan,linkissä mainittuna turkki,alanya,en huomannut kysymyksessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 07:11

Eiköhän siellä baareissa ole vaikka mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 09:03

Päärynäsiideri on naisten ykkös suosikki jäillä.En tiiä mutta jos olisit lähempänä niin tietäisin. Voisin vaikka tarjota,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 11:48

Kyllä ainakin Kusadasista viimevuonna löytyi, mutta ei meidän Suomalaisia siidereitä kylläkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 12:00

Kaikkea se siideri teettää näköjään, kun ei vastaavaa löydy lähikaupasta.
Täytyypi ottaa suuerennuslasi mukaan ja siiderihyllyjä tarkkailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 14:41

Nuo on niitä siideri mummujen juttuja. Kyseisistä mummuista olen saanut tarpeekseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 16:53

Osta pullo valkkaria ja toinen pullo spriteä. Sekoita keskenään, kyllä se juuri ja juuri sen siiderin korvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 18:03

Ainakin baareista saa.