Savonlinnan satamassa "suklainen", juttu, lieneekö juttu tuttu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2011 - 19:26

Maailman sadan rikkaimman henkilön joukkoon kuuluva mies juhlii tänään syntymäpäiviään Olavinlinnassa. Ilta huipentuu ilotulitukseen.
Mars-suklaapatukoilla omaisuuden sukunsa kanssa tehnyt Forrest Mars Jr. parkkeerasi upean laivansa Savonlinnan matkustajasatamaan lauantaina.

www.iltasanomat.fi/kotimaa/m...90460.html

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista. Pieni ja vaatimaton paikkakunta päihitti vaihtoehtona olleen Turun, Olavinlinna ja valkokylkiset tervahöyryt houkuttelivat Mars-patukkamiehen tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2011 - 20:28

Miljardööri Forrest Mars Junior:
www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....inlinnasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 20:41

Nyt meni Mars-suklaapatukatkin boikottilistalleni.

En muuten olisi tiennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 20:43

Siellä sitä varmaan nyt Mars-patukoita mutustetaan. Koskaan en ole niistä tykännyt, liian makeita ja liikaa toffeelöllöä sisässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 23:00

Ay,tämmöinen tarina takanaan Mars-miljardöörillä,siinähän katselette Savonlinnasssa miljonäärimielenosoitusta eikus miljonääri-ilotulitusta...;-/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 23:14

Mies oli suihkussa, kun ovikello soi. Pyyhe oli kateissa, joten hän nappasi kiireessä kuivaustelineestä yksivuotiaan tyttärensä ruokalapun kalleuksiensa suojaksi ja juoksi ovelle. kun mies avasi oven, ovella seisovan naapurin emännän suupielet nousivat hymyyn hänen tuijottaessaan ruokalappua
- Ruokalapussa luki: “Syö Mars-patukka ja kasva isoksi – äidin iloksi”

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 06:48

Eikö noin rikas mies voisi jo Marssissa pitää bileet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 08:31

Juhlikoon rauhassa. En tykkää Mars-patukoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 09:18

Kuinkahan keksi tänne tulla, sitä ihmettelen, noin pienelle ja vaatimattomalle paikkakunnalle? Mars on hyvää jos sitä vain saisi syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 12:05

Onnea Mars miljardöörille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.08.2011 - 23:20

Saavathan Savonlinnalaisetkit hieman hupia elämäänsä näin syssypimeinä.
Pieni ja vaatimaton paikkakunta sanoi joku tuolla aiemmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 05:31

Vai tallainen suklaa hemmo siellä on.