Missä kissa-äiti luuraa ja papiti. Oletteko unohtaneet napsu ystävät.

Lisätty: 17.08.2011 - 15:19

Heti kyllä kaivataan kavereita,Yhtään ei enään hukaan lasketa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2011 - 11:27

Täällähän sitä ollaan!
Mukava kun joku muistaa. Kiitoksia kuvakommenteista, viesteistä ja muusta mukavasta.
Kesällä on niin paljon oleellisempaa tekemistä kuin istua koneella, kuten vaikkapa kalastus iltakymmenestä yhteen yöllä ja parin tunnin unien päästä uudelleen. ;-D www.napsu.fi/matkailu/matkak...ht%C3%A4ri
Joitain tuli jopa kuvattua.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.Liitos että ilmoittaudut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2011 - 17:27

Eiköhän ne tänne joskus taas putkahda :) pitävät ilmeisesti lomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 17:33

Ei ole mielestäni kovin pitkä aika, kun ovat kirjoitelleet. Kesälomalla varmaan juuri nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 17:34

liekö kesäkiireitä, elonkorjuuta tai lomaa.
toivottavasti molemmilla ja kaikilla muillakin asiat hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 17:35

Lähetin papitille viestin....onkai polkemassa??? takaisin Tanskasta. Toivottavsti ei ole jäänyt vallan danskiksi?
Eikös huumorintaju ole "Sinne för humör"? Saattaapi olla saivartelua, mutta näin meidän lukion A-ruotsissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 17:56

Kesälomillaan arvattavasti, mutta onko Papiti polkemassa Espanjaan Tanskasta saakka. Saattapi mennä rupiama ennen kuin hänestä kuullaan. No, Espanja on onneksi siellä alhaalla, joten meno kotiin päin on vauhdikkaampaa alamäen ansiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 18:08

Lomakiireitä veikkaisin, parasta marja-aikaa, ainakin jos maan rajojen sisäpuolella lomailevat....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 18:58

Napsutustauko tulee välillä itse kullekin. Toivottavasti kaikki on hyvin ja palaavat napsuttelun pariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 19:22

Ovat taatusti lomalla ja tulevat taatusti taas jossain vaiheessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 20:33

No kissa äidillä on paljon teklemistä kissojensa kanssa ja ei sitten millään ehdi meidän kanssa seurustella, mutta tuleehan sekin aika varmasti eteen, sillä hänelle tulee varmastikin jokunen ihminen apuun kissojen kanssa!
Papiti on mtöskin niin kiireinen kesän lomien ja muiden tekemisten kanssa, joten ollaan nyt ihan rauhassa yksi kaunis päivä hänkin on joukossamme jälleen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 21:43

Kunhan kesäkiireet on ohi..eiköhän sitten poruissa napsuttele..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 23:02

Varmaan syyspimeiden aikaan palaillaan kaikki Napsuun niinkus vakavissaan ja tosissaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 11:33

Löytyihän se yksi kadonnut lammas. Kyllä toinenkin kotiin palajaapi kunhan ehtii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.08.2011 - 23:12

Papiti tulee kun ennättää ja kai se kissaäiteekin ilmaantuu - kuten aina ennenkin pidettyään poissaoloputkiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 05:28

Papiti ainakin löytyi, onkohan kissaäitikin lomailemassa. On totta ettei kesällä jaksa paljoa koneen ääressä istua.