Mitkä hammastahnat eivät sisällä kipeitä aftoja joillekin aiheuttavaa natriumlauryylisulfaattia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2011 - 17:20

Salivan -hammastahna ainakin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2011 - 10:27

apteekissa on useitakin natriumlauryylisulfaatittomia hammastahnoja, mutta saattaa sitten olla muita " myrkkyjä " .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 11:26

kaksplus.fi/keskustelu/pluss...st18041880

tässä keskustelua aiheesta ja tahnakin löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 15:02

Hammaslääkärini kielsi käyttämästä tavallisia tahnoja ja ostamaan vaahtoamattomia. Ostin apteekista ensimmäisen tuubin, mutta siellä hinnat ovat kohtalaisen kalliita. Tilaan muutenkin iHerbin kautta mm. vitamiinit jne. niin tilasin sieltä myös hammastahnat ja huomattavasti edullisemmin. Ovat korkealaatuisia mm. Tea tree -tahna jättää hyvän, raikkaan tunteen suuhun eikä kirvele.

Tämä käyttämäni tahna ei sisällä sodium layrul sulfaattia.
www.iherb.com/Now-Foods-Xyli...g/885?at=0 www.iherb.com/Himalaya-Herba...23488?at=0

Jenkeissä ei käytetä myöskään fluoria, hammastahnat jopa erikseen mainostetetaan fluorittomiksi. Suun limakalvojen kunto on huomattavasti parantunut siirryttyäni käyttämään parempia tahnoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 17:26

Apteekissa tiedetään neuvoa, joten sinne siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 17:26

En minä muuta käytä Pepsodent kuin Super Fluoria. Muista en tiedä ja enkä niiden sisällöstäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.08.2011 - 23:07

En osaa sanoa, itse olen vuosia käyttänyt Denivit:ä eikä ole aftoja ollut.