Onko teillä ollut ongelmia DNA-operaattorin kanssa? Minulla sopimuksen purkuprosessi käynnissä...ja niin on parilla kaverillanikin

Itselläni ongelmat alkoivat Dna:n kanssa jo 1.6., kun matkustin Ruotsiin Tqrsbyn kuntaan mökkeilemään. Puhelin ei toimi....samaa jatkui Norjassa Drammenissa. Ilmoitin ongelmasta Dna:lle kaverini puhelimella....ei tapahtunut mitään parannusta. matkustin Viroon, Latviaan Riikaan, Suomessa Kuusamoon, Suomulle, Simoon, Ranualle ja Tanhualle. Ei vain toimi muualla kuin Etelä-ja Keski Suomessa. Ongelmat jatkuvat edelleen.....ainut mikä pelaa on Dna:n laskutus. Tekninen tuki ja asiakaspalvelu vastaavat, mutta mitään ei tapahdu. Sopimusta ei haluta kuitenkaan purkaa, koska minulla on 2 v. sopimus. Ei auta muuta kuin mennään sitten käräjille. Tuomarini oli samaa mieltä asiasta.....Ps. en ole ainut tyytymätön Dna:n käyttäjä.

Lisätty: 16.08.2011 - 17:29

Tänään vaihdoin Elisan liittymään.....saa saat....dana tehdä mitä lystää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2011 - 11:20

Samaa venettä Dna.n kanssa olen onttopohja soutanut kuin Sinä nyt.
Olenn Danan asiakasollut sen alusta asti ja on vieläkin puhelin yksi siellä.Siinä ei mitään
häikkää, pelaa kuin Unelma asiat sen kanssa.
Tulin tänne Keurulle ja otin netin , sekä dna liittymän. Mokkulan kera. No se ei alkujaan pelannut
ei ollenkaan. Dna.n tukiasema on 30 metrin päässä asunnostani.
Käytin uuden koneen jo huollossa ja maksoin sen mokkulan kokeilusta 150 ekua palkkiota, kun nääs en itse osaa laittaa, kun ei se ihan niin käy, että tökkäät sen vaan koneeseen.
Ostin antenninkin ei apua. Taas kerran mokkula pyydettiin huoltoon se oli kaksi kuukautta siellä ja
arvaa hävisi sinne. Asiamies antoi uuden tilalle, mutta ei sekään toiminut minulla.
10 kk tein tätä souvia, asiamieskin sanoi jo dnalle, että hän sanoo itsensä asiamiehenä irti
jos tämän mummelin asiat ei ala pelaamaan.
Ne laskutti miten sattui ja kaiken huippu se että se aika jonka mokkula oli kadoksissa heidän huollossaan laskutettiin kanssa. Kuluttaja-asiamies sanoi, että tee valitus heille, he hoitavat asian ep.
Kuitenkin se asia sitten kääntyi siellä, että olivat valmiit purkamaan sopimuksen, sekin oli
24 kk, mutta lasku olisi pitänyt maksaa. Kerroin maksavani, mutta jälleen uhkasin kuluttaja virastolla.
Tuli soitto ja sanottiin, että he purkavat sopimuksen ja laskua ei tarvi maksaa.
Nyt minulla on Saunalahti ja se pelaa niinkuin mokkulat pelaa, kyllähän jokaisessa jotain häikkää joskus on, mutta ei minun pussi kestä kiinteää liittymää ottaa, mene ulosottoon silloin..
Dna hyvitti minua ja lähetti minulle kamerapuhelimen selkkauksesta.ilmaiseksi ja ei tarvinnut liittymää avata.
Joten pitkää pinnaa kyllä vaatii. Minun veljelläni on sonera ja ei toimi oikein mitenkään, ei saa purettua,
maksaa kyllä pari vuotta maksut.
Olen yhdellä puhelimella dnassa ja toinen on saunalahti ynnä netti.
Katsos kun olen näkövammainen jätän puhelimen kotona mihin sattuu, niin saan toisella puhelimella
soittaa missä puhelimeni on.
Pistä nyt kova kovaa vasten, täytyy olla kovanaama, että saisi purettua.

Kysyjän kommentti

Olen vaihtanut jo operaattoria....kahdesti ja sopinut siirrosta Dna;n kanssa.....ei vain tahdo irti päästä. Varokaa Dna:n kytkykauppoja.....minulle riitti nyt sen kanssa pelleily. Mennään vaikka käräjille....jos niikseen tulee. Luvataan yhtä ja tehdään toista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2011 - 08:48

Minulla on Saunalahden liittymä ja on pelannut ihan ok. Welhon vaihduttua DNA:ksi meillä on nyt nettisopimus po. yrityksen kanssa. Ei muuta valittamista kuin ettei mokkula pelaa tai on erittäin hidas. Toimii Helsingin keskustassa, mutta muualla Suomessa ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 08:50

Dna osti Welhon.... hinnat ainakin ovat nousseet. Kirjeitä tulee tämän tästä, en ymmärrä mistä on kyse. Loman aikana piti käydä nokakkain keskustelemassa sanomatalossa mutta en ehtinyt. Laskutus toimii, sen olen havainnut, muu hieman hämärän peitossa.
Puhelinasiani hoitaa entinen Sonera, mikä sen nimi lienee nyt, ei ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 08:57

Minulla pelittää Elisa ja tietokone toimii erittäin hyvin Soneran kautta...kuka lieneekään niiden takana, kun kaikki ostaa, myy ja fuusioituu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 11:06

Kokemuksesta väitän DNA:n olevan hankala palveluntarjoaja.
Sopimuksen teon jälkeen on lähes mahdoton tavoittaa asiakaspalvelusta oikeaa henkilöä asian hoitamiseksi.
Onneksi valinta on vapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 11:49

Ei mitään ongelmia ole heidän kanssa ollut, paitsi viime lauantaina kun mulle pystyi soittamaan mutta minä en mihinkään koko päivänä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 13:15

Kannattaa tehdä sopimus jonkun "oikean puhelinoperaattorin" kanssa, jolla on oma verkko, eikä minkään tuollaisen DNA-viiruslaboratorion ;-)
Itselläni on Elisa, sekä Saunalahden Mokkula kotimaan matkoilla mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 17:16

Soneran kuitukaapeli pelittää mukavasti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 17:26

Miehellä DNA-puhelinliittymä ja toimii välillä tosi huonosti. Milloin on verkko varattuna, milloin mitäkin. Elisan kanssa ei minulla koskaan sellaisia ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 20:05

Nettiliittymä on DNA, ja laskutus on oudon sekavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 16:38

Ei kokemuksia DNA:sta, Elisa on toiminut hyvin, niin puhelimen kanssa kuin laajakaistankin.