Oletko käynyt maatalousnäyttelyssä?

Minä kävin loimaalla. Loimaalla järjestettiin maatalousnäyttely. Sen aamupäivän ohjelma oli seuraavanlainen:
klo 9.00 näyttelyn portit avataan, 9:30 nautakarja saapuu, 10.00 siat ja lampaat saapuvat, 10.30 kutsuvieraat saapuvat, 11.00 tasavallan presidentti saapuu, 11.30 yhteinen lounas.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2011 - 11:49

Ei ole tullut käydyksi ihailemassa suuria sonneja ;-/

Kysyjän kommentti

Mä jotenkin arvasin sun vastauksen......

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.08.2011 - 23:50

Olen toki käynyt, mutta Tarjaa ei siellä näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.08.2011 - 00:02

mainio ohjelma ;) vai että syövätkin porukalla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 07:02

Eipä ole tullut käytyä, mutta ohjelman lukiessani päätin, että seuraavan kerran tämä karjan kokoontuminen on käytävä katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 07:36

Joskus kauan sitten olen kerran käynyt ja varmaan silloinkin oli ohjelma tuon tyylinen, muistaakseni. Heh, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 08:05

Joskus lapsena olen käynyt eläimiä katselemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 08:06

Porissahan ne oli siellä kävin.Edellisvuonna vaiko sitä edellinen en ole varma kun aika kiirii niin kovasti eteenpäin siellä Turuus päin,ennen turkuu.Oli niin kamalan kuumaa silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 08:13

Ei ole tullut käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 08:16

muutama vuosi sitten oli täällä Seinäjoella maatalousnäyttely, täytyihän ne sonnit ja pässit käydä katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 08:51

Hämärästi muistan joskus lapsuudessani kerran käyneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 11:01

Ei tule käytyä, edes vahingossakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 11:14

Joskus vuosia sitteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 11:45

Oli vuosi 1952, ja kotipitäjässäni täällä Keuruulla kävin isän ja äidin kanssa.
Ostivat minulle taulun, joka on kunniapaikalla kodissani.
Siinä kaksi lasta kulkee sillan yli, enkeli suojanaan.
Lähes 60-vuotta sitten onpa siitä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 12:45

olen ja näin siellä MULLIN MALLIN :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 21:32

Kävin 1957 Joroisten maatalousnäyttelyssä siellä käheä-ääninen kuululuttajatar kuulutti; "Tulkaa kaikki katsomaan neitos alkaa, täydet voltit täydet duuppingit, pallossa".
Onni Suuronen ajoi midget autolla ja apuri moottoripyörällä teräspallossa. Sekös oli ihmettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 20:02

Toki olen käynyt, mutta en minä pressaa siellä tavannut.