Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen. Lähden huomenna ystävätteri luo - mitä pyydän häntä tekemään ruoaksi?

Mahdollisimman helppoa ja edullista, ettei hänelle tule stessiä ruokitsemisestani.

Avainsanat: helppo edullinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2011 - 23:31

Tässä oleppa hyvä.......teko-ohjeet runomuodossa:

Yksinäinen nakkimakkara jääkaapissa
katseli tomaattia kaihoisasti.
Kuoreton olen, miksi niin?
Puhkesi hän kyyneliin.
Sinappi lokerosta luikauttaa
minulta hyvän hunnun saa.
Iloisna nakki naurahtaa,
tomaatti silloin parahtaa.
Ketsuppi sulle onnen tuo,
unohda jo sinapit nuo
ja tule kulta mun luo.

Kysyjän kommentti

Kiitos, eihän tuollaista voinut vastustaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2011 - 03:43

telkkarimainoksen mukaan on City-marketissa on tarjouksena Kariniemen kananpojan hunajamarinoitu
filesuikale 1€/rasia. vaikkapa kanapataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 08:07

Keitot tulevat ensimmäiseksi mieleeni:
kotiliesi.fi/ruoka/arkiruoka...a-nopeasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 08:07

Broileri-pasta valmistuu helposti eikä tule kovin kalliiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 08:09

Osta sininen lenkki jos haluut omaat eväät matkaasi.Voithan valmistaa kaverina ,auttaa.Ei auta tehdä eikä syödä jos tulee stressi, sen merkki.
Minä menin viimeksi ruisleipä ja limppu kainalossa ,molemmille samanlaiset pakkaukset.Sitten ämpärillinen siikli ja timo perunoita nosto tuoreita. Olihan mulla vaaleita limppujakin ,kahvileipiä.Kyllä tykkäsivät.Äidille ja tyttärelle .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 08:56

Pastaa esim. carbonara. Keitetään pasta ja paistetaan pekoni rapeaksi. Jaetaan annoksiin, joihin sekoitetaan yksi raaka kananmuna. Ripaus mustapippuria ja reilusti parmesaania.

Edullinen ja valmistuu nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 10:42

Nakit ja muusi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 11:45

makaroonilaatikko, helppo ja halpa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 11:48

Kukkakaali-juustokeitttoa. Kermaa rutkasti lisää ja voinokare.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 12:16

Yhden ystävättären luokse mennessä,on mun toivomus aina sama.Pliis tee sitä ihanaa,samettista punajuurikeittoa.Valitettavasti hänellä ei ole reseptiä siihen,ainakin kieltää sen ;-)