Kuka kuuluisa henkilö kuoli syötyään liikaa nahkiaisia vuonna 1635?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.08.2011 - 23:43

Henrik I:n, Englannin kuningas - Hikipedian mukaan.

Kysyjän kommentti

Olikohan niissä dioksiinia??

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2011 - 05:13

saattoivatpahan olla myrkytettyjä, nahkiaiset. Henrik I oli aika hulivili, aikamoinen liuta aviottomia lapsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 07:00

Edellisiä historiantietäjiä peesaan eli Henrik I, miten kukaan voi syödä noita luikeroita ?? Ensimmäistäkään en saisi itse syötyä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 07:43

Jos itse söisin voisin olla seuraava kuollut...olen toki maistanut, mutta en tykännyt. Maistuivat jollekin omituiselle maatuneelle raadolle. Ei ihme, että se Henrik kuolla kupsahti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 08:03

Henrik I, Englannin kuningas. Kuoli syötyään liikaa nahkiaisia vuonna 1635.

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Wikipe...%B6p%C3%B6

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 08:08

Henkalla oli aika niljakas loppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 09:06

Kaipa se on uskottava, että Englannin kuningas muuttui pahkiaiseksi syötyään liikaa nahkiaisia. Nahkiaisia olen maistanut, mutta eivät päässeet suosiooni. Osterit ovat minulle yhtä vastenmielisiä. Yhtään en ole suostunut maistamaan (vai ehtiikö niitä edes maistaa nielaistessa) ja taitaa jäädä tässä elämässä maistamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 10:41

Enpäs olisi tuotakaan tiennyt ilman napsun hienoja vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 11:38

Vuonna 1135 Henrik vieraili Normandiassa tavatakseen Matilden ja Gottfriedin lapset, Henrikin lapsenlapset. Vierailua kuitenkin varjosti epäsopu tyttären ja tämän miehen kanssa ja nämä kiistat saivat hänet pysymään Normandiassa ennakoitua kauemmin. Joulukuussa 1135 Henrik kuoli ruokamyrkytykseen "ahmittuaan itsensä täyteen nahkiaisia", joista hän piti erityisen paljon (joidenkin lähteiden mukaan nahkiaiset olivat myrkytettyjä). Hänet haudattiin Reading Abbeyhin, jonka oli perustanut 14 vuotta aiemmin.

fi.wikipedia.org/wiki/Henrik...nglanti%29

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 11:53

siinä Henrik I niljakas loppu ja sen pituinen se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 19:11

En yhtään ihmettele,nahkiaisesta tulee aina mieleen elokuva nimeltä "Peltirumpu"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 20:04

Henrik rakasti nahkiaisia.