Osa napsun lähettämistä viesteistä tulee normaalisti ja osa päätyy suoraan roskpostiin. Miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2011 - 19:19

Jos tarkoitat näitä "Valitse paras vastaus" ja muita vastaavia, niin minulla silloin tällöin menee niitä roskapostiin ja käytössäni on gmail -osoite. Syytä en osaa sanoa mutta tämän vuoksi jää joskus esim. parhaita vastauksia kysymyksiini valitsematta.

Kysyjän kommentti

Kiitos asiallisesta vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2011 - 15:10

Siis mistä ne viestit tulee?? Lähettääkö napsu jotain viestejä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 15:21

Kerro tarkemmin mitä tarkoitat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 15:29

Napsuhan lähettää viestejä jos joku vastailee kysymyksiin..
mutta nosta ( siirrä) nuo normaali postin puolelle niin sillä pitäisi tuo ratkaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 16:52

Mulla on ainakin toiminut ihan ok, eli postit tulevat saapuvaan kansioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 17:17

sinulla on varmaan jokin asetus sähköpostissasi, joka valikoi mitkä päästää saapuneisiin ja mitkä menee suoraan roskapostiin. mikähän on sähköpostiohjelmasi? kunhan siirtelet aikasi sieltä roskapostin joukosta saapuneiden kansioon Napsun postit, ehkäpä alkaa uskoa ettei ole roskapostia.

tarkista sähköpostiohjelmasi asetukset, ole hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 19:39

Niin minullakin alussa meni sähköpostissa napsun postia roskapostin puolelle, mutta ei hätää
availin ne ja nyt tulevat paikalleen kaikki.
On hyvä, että on joku tarkistamassakin, että minäkään en avaa sellaista postia, joka olisikin joku
väärä juttu, vaan poista arvelemani ikuisuuteen, sillä nimikin kertoo jo paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 20:17

Joskus täällä on vähän outoja kysymyksiä, tai sitten olen kaukana, kaukana, kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 20:28

Riippuu sähköpostiohjelmistasi,mulla ei edes näy(MAC/Welho),mitä on mennyt suoraan roskikseen,enkä käy niitä penkomassa...Napsussa voit ruksata erikseen,jos haluat ilmoitusta tms.vastauksistasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2011 - 23:29

Napsun ylläpito ei ole ajantasalla. Minun posteista lähti iso läjä pois itsestään - kysyin sitä yp:ltä - enkä saanut vastausta. Ei siis taida olla ylläpidossa enää ammattitaitoista henkilöä vastaamaan aiheutuneisiin ongelmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 10:37

Laitappa sähköpostin asetuksissa napsu turvalliseksi lähettäjäksi, niin eiköhän se siitä.

Outlookissa Toiminnot, sitten Roskaposti ja valitse Lisää lähettäjä luotettavien lähettäjien luetteloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 20:01

Mulla tekee saman, seuraan välillä roskapostia.