Jos pienellä lapsella hymykuopat,onko "isonakin" vielä jäljellä?

Lisätty: 15.08.2011 - 14:41

tällä pienellä ihmisellä ei ole vauvan pulleat posket ,vaikka on pieni vauva ; /...

Avainsanat: hymykuopat suukon saavat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2011 - 11:17

olen tavannut / nähnyt aikuisia henkilöitä joilla on hymykuopat.
saattaa säilyä tai ei. vauvoilla on pulleat posket, yleensä, ehkäpä siksi ne hymykuopat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2011 - 11:27

Taitaa kuitenkin olla niin, että vanhemmalla iällä nuo kuopatkin muuttuvat lähinnä vekkimäisiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 12:19

Voi olla että säilyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 13:24

Toivottavasti säilyy, sillä monelle ne ovat hyvä piristys ulkonäköön!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 16:46

Eiköhän ne säily :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 19:28

Joillakin säilyy, mutta ei kaikilla. Itse olin lapsena kovin pullukka ja toiseen poskeen tuli nauraessani iso hymykuoppa. Kun alle kaksikymppisenä laihduin reilusti, ei hymykuoppaa ole sen koommin juuri näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 20:00

Kyllä säilyy. Suvussamme on usealla henkilöllä ns. hymykuopat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 20:03

Kiva kuulla, että hymykuopat ovat säilyneet. Meidän suvun naisilla menee suupielet alaspäin ja
moni kysyykin joskus, miksi olet vihainen.
Siihenkin on ainakin yksi konsti, ei vedä huulipunaa aivan kulmiin asti.
No Sirkka hyppäs jo toiseen elementtiin sorivain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2011 - 23:19

Potkukelkan aisasta sain penskana hymykuopan - edelleen on tallella. Oikeasti, se on eräänlainen syntymämerkki joka ei katoa iän myötäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 20:38

meitin ipanoilla on säilynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 19:56

Kyllä ne toisilla säilyvät, toisilla katoavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 16:21

Osalla säilyy, toisilla ei, miksi näin käy, ken tietää...