Huomenta napsut. Tänään on aika monella nimipäivä joten onnea ja halauksia kaikille sankareille. Tarjoatteko kaffeet?

Itse ajattelin tarjota, mutta kakun kohtalo on vielä epäselvä..ehkä jäätelöä, mansikkahilloa ja kinuskikastiketta...ja kiitos.

Lisätty: 15.08.2011 - 12:32

Täältä yksi nimpparisankari kiittää onnitteluista ja tarjoaa teille kinuskikakku kahvit.

Avainsanat: tänään päivä nimi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2011 - 09:55

Ihanaa, ihanaa nimipäivää,
olkoon se vailla huolen häivää.
Paljon aurinkoa – ja saa kai myös tuulla?
Tuulen tuomana voi terveisiä kuulla.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille ja sinulle kivasta runosta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2011 - 09:26

Kaikille nimpparisankareille onnea sylin täydeltä (ja minulla on suuri syli), sekä lyhykäisiä halauksia( käteni
ovat lyhyet), mutta sitä leveämmällä sydämellä onnentoivotukset.
Ja kuten radiossa sanotaan kaikille muillekin vielä onnea, joilla on syntymä-, hää-, tai muu onnittelun
arvoinen asia.
Pitäkäähän kaikki päivänsankarit pannu kuumana koko päivän, ei sitä tiedä kenen luona sitä
ensiksi ehtii käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 10:08

Niin taitaa olla sillä M kirjaimella alkavilla tyttösillä nimmarit tänään, joten Paljon Onnea vaan kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 10:23

kiitos vaan onnitteluista, sattuu olemaan nimipäivä. tervetuloa vaan Östermyraan nimipäiväkahville ken joutaa ja ehtii.
onnea Sinullekkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 10:35

Onnea kaikille M:lle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 10:47

Suurin osa "ämmä" alkuisista naisnimen omaavista viettää tänää nimipäiväänsä.
Jokunen J-alkuinenkin mahtunee joukkoon.
Onnittelut ja virtuaalikukat ja -kahvit napsuttelijoille, ken päivän tuntee omakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 12:34

Onnea vaan nimpparisankareille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 13:05

ihanaa nimpparipäivää kaikki napsulaiset ken niitä tänään viettää ... unohtumati onnen toivotukset heille kenellä on synttäripäivä tai jokin muu merkkipäivä...kaikille onnea onnea onnea vaan ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 15:08

Jaanaa onnittelin tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 15:44

Kyllä tänään lähetään savoon kahville kinuskikakulle. Pistähän rantasaunasi kuumaksi ,kait siellä vastoa saa. Uidaan puolilleöihin.Aivan mahtavassa kuutamossa.Simmarit hei kaikki mukaan. Minä hei tuon Wilhelmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 19:30

Onnea kaikki päivänsankarit!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2011 - 23:16

Onnea sinulle - täällä toinen päivänsankari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 19:51

Paljon Onnea!