Kiipesin A-tikkaille sahaamaan oksia Terijoen salavasta parkkipaikan päältä kun isäntä oli ensin yrittänyt ja pudonnut.Tehtävä oli

Oletteko kokeneet samaa. Siis pudonneet tikkailta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2011 - 21:40

en ruukaa kiipeellä puis enkä enää tikapuiskaa.

( katolle taannoin kiipesin tv-antennin suuntaa korjaamaan enkä uskaltanut tulla alas ominavuin, piti huutaa ulkona tepastellutta naapuria avuksi. nolo juttu.)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2011 - 21:41

Kerran tikkaat kaatuivat,kun noukin omenoita. Tikkaat vajosivat,kun oli pehmeää. Olisi pitänyt laittaa jotkut laudan palaset alle. Mustelmilla selvisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.08.2011 - 22:02

salavaa pitäisi minunkin pienentää, kun varjostaa jo pihaa aika paljon, toivottavasti säilyn ehjin nahoin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 22:44

Jos oksia sahaan,sahaan altapäin pitkällä varrellisella sahalla.Talvella tulee lumia katoilta luotua ja sinne kiipeiltyä.Rakennettaessa piti 6m kiivetä paksuja parruja viedä.Ei kyllä pudota auta sen tietää mitä siitä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 23:05

Isä putosi opiskeluaikanaan kerrostalon kupeelta telineiltä.Toisen tekemä teline kun petti.Tuloksena murtuneet nilkat....Niistä kärsinyt tähän päivään asti.Mutta eipä ole sen koomin mistään pudonnut,vaikka on jos kaikenmoista rakennusta tehnyt ja niiden katoilla ja seinillä keikkunut .

Meilläkin käytössä sellainen pitkässä varressa oleva saha, joilla puiden oksia voi katkoa.Kätevä peli.Hanki Ainamarina sinäkin vaan sellainen, niin säästytte lisäkolhuilta...Toivottavasti ei muuten käynyt pahasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 00:38

Olo toisinaan kuin olis jäänyt maantiejyrän alle tai pudonnut A-tikkailta...Pääasia ettet ole Lasipalatsin baby-salavaa ollut sahailemassa ; /

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 05:08

Tso tso mitä te sinne Terijoelle menitte sahaamaan? Ähä, ähä.
Ainoastann puusta putosin pienenä. Sen jälkeen olen käyttänyt pylväskenkiä ja turvavyötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 06:56

En ole pudonnut, kun en tikkaille nouse :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 08:20

MInun A-tikkaissa lukee, kipeäminen kielletty mummoilta ja heikkopäisiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 08:55

tota noin tota noin. suosittelisin oksaleikkuria, jossa pitkä varsi.tikkaat huis hittoon.
säästyypi puoamisilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 10:38

Parempi maassa, kuin kamalan korkealla puussa.
Kiipeilemiseni on kiipeilty!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 12:21

Eipä ole tullut pudottua, ja ei nykyään näin kerrostalo asukkaana tarvitse edes kiivetä..
Kuin kotona vain pikkutikkaille ja niiltä on tullut pudottua jos jokunen kerta vammoja saamatta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 22:11

Keittiötikkaillakin huimaa, joten ei ole pelkoa puihin kiipeilystä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2011 - 23:12

Penskana tipuin rappusilta eräänkin kerran. Eräs työkaverini - Tiainen sukuaan, tippui tikapuilta ja teki vakuutusyhtiöön korvaushakemuksen. Selityskohtaan hän laittoi: nimestäni huolimatta en osannutkaan lentää, vaan tipuin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 08:11

En ole A-tikkailta koskaan pudonnut, ihan tavallisilta tikkailta tuli lennokas alastulo tänä kesänä, kun tikkaat oli huonosti kiinnitetty ja petti koko hökötys altanai. parilla mustelmalla kintuissa selvisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 19:43

En ole pudonnut tikkailta, toivottavasti hänelle ei käynyt pahasti.