Mites hei tuleeko aamulla puuroa syötyä kiisselin kanssa. Hoidatko tällätavoin vatsaasi.

Minä en osaa olla ilman puuroa ja mieskin vaatii sitä kiisselin kera. Omasta viinimarjamehusta ja vattuja, välillä jotain muitamarjoja vaikka mustikkaa.Parempi olo vatsalla.Vaikka kahviakin juodaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2011 - 08:27

Kaurapuuro, valkosipuli ja kiisseli, voittanutta ei aamulla ole mikään.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.Kyllä puuro on poikaa .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2011 - 20:45

Joskus ja hyvin harvoin syön 4:n viljan puuroa aamulla.Keitän sen veteen ja suolaa vaan sekaan.Ei mitään muuta.Maitoa kun en käytä...Enkä makeista välitä.
Ilmeisesti puuro on ookoo kamaa ja hellii vatsaa : ) Ihan tieteellisestikin ilmeisesti todettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 21:01

Aamupuuro veteen keitettynä ja ripauksella suolaa maustettuna kuuluu aamurutiineihin, ja joskus satunnaisesti puolukkahilloa "silmäksi".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 21:04

Syön nykyisin hyvin vähän viljatuotteita ja aikomus olisi poistaa viljat kokonaan ruokavaliostani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 21:25

aamupuuroa kumppanille, itse en puuroa syö vaikka olisi kuinkakin terveellistä.
kuitupitoisia muita juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 21:27

äärettömän harvoin,vaikka myönnän sen miellyttävän vatsaa.Eniten tykkään uutisruispuurosta tai spelttipuurosta,molemmat pitkän haudutuksen jälkeen tosi maukkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.08.2011 - 22:07

harvoin syön puuroa aamulla, mutta myslimiä kyllä ja kiisseleitä laitan kostukkeeksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 06:52

Aamuisin tulee syötyä omena-kaneli pikapuuro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 08:58

tota noin puuroa en vaan jugurttia .se pitää tiellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 10:06

No eipä sitä ilmann puuroa lähde kone käyntiin kunnolla, täysiterä kaura juttua pitää olla ja pikkuisen siihen mustaviinimarja hilloa päälle, niin vot pojat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 12:31

Hyvin hyvin harvoin tulee edes puuroa aamulla pistettyä..
Mutta joskus tekee mieli ihan vaan mannapuuroa ja mustikkasoppaa... niin silloin pitääpi tuo tehdä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 14:47

En syö puuroa mistään hinnasta, en pidä puuroista. Kiisseli no ok ilman sitä "harmaata kaurapuuroa"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 15:46

Olen vuodesta 1966 lähtien jokaisena (harvoin on väliin jäänyt) aamuna puuron syönyt, ja se pitää olla kunnolla keitettyä eikä mikropuuroa. Mikropuuroa vain hätätapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 18:14

Eipä tule aamulla puuroa syötyä. Kahvi,voileipä ja Aamulehti, siinä minun aamupalani. Vanhemmilleni kun menen kylään usein heti aamusella, tarjolla on puuroa ja marjoja tai kiisseliä. Se maistuu kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 20:10

Satunnaisesti syön puuroa.Kuppi kahvia, voileipää( tummaa),maidon kanssa muroja,tuoremehua, joskus kananmuna.Siinä se!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2011 - 23:04

Ei tule - kaikkea muuta vatsaystävällistä sinne kyllä tungen - ja hyvin toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 19:08

Pelkkä puuro riittää minulle.