Ideoita biisiin?

Kertokaa mieluiten yksittäisiä lauseita/lausahduksia mistä voisin muodostaa rap-biisin. Myös yksittäiset sanat käy,mutt ei ympäripyöreää listaa:kaverit,rakkaus,menetys...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 22:18

Näin se menee, ei tiedä kyllä keneen, sitä ottaa ja törmää, kun kadulla pörrää.Ei koskaan tiedä minne, se vie tie tai sinne, minne olen sua etsimään mennyt.Vaikka en sua vielä nää nyt, niin en voi uskoo että olet mennyt....Sua odotin illoin, vaikka sanoitkin silloin,ettet mua enää haluu.Nää kyyneleet valuu kun ajatten,et sun paluu ,oiskin mahdollinen.... Ethän pois mee ,vaan käännöksen teet ja takasin tuut?Sama mitä ajattelee muut, kun vaan mun oot ja viereeni tuut,katoo murheet ja muut....

Oisko tosta "räpistä" apua?

Lisätty: 14.08.2011 - 10:44

Tällä vallan punastutaan... Suomalainen ei osaa ottaa kehuja vastaan...Mutta kiitos kaikille :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 14.08.2011 - 00:58

girasol veti niin hienon että oksat pois mutta nyt niin ajankohtainen lamasta lamaan voisi olla tarpeeksi surkea, jos vaan kuuliakunta on täysi-ikäistä, nuoremmat eivät tiedä lamasta yhtään mitään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 08:16

Girasol täysi sanoittaja ja ihania aiheita.Hyvä .Kyllä nuoret osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 08:55

Taputtaa täällä girasolille, hienoa räppiä sinulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 10:20

Yllätys, yllätys! Napsulaisiista "girasol" riimittelee rappia tosi makeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 11:11

Girasolilla rimmaa niin hyvin .. siinä todellista ainetta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 11:11

Hienoo tekstii girasolilta täytyy myöntää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 20:47

Mikä mussa mättää, kun kaikki kundit jättää.
Alkaa olla epätoivoista, onko elämä elämisen arvoista.
Kerro mulle sisko, oisko oikee paikka disco
tavata se elämäni mies,
vai onko etsintäni turhaa - kenties.
Juokseeko onni mua vain karkuun,
mä tässä alan pian parkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 08:38

Voi surkeeta, vaikka laittaisitte tuntemattoman virren säkeen sanat, en tietäisi onko se rappia, roppia vai
vai soppia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2011 - 22:57

Eikös tuonlainen musiikki olen tavan sanojen sanomista peräkkäin - eli jonkinlainen sanominen mitä ajattelee. Siitä vaan: mä napsussa oon ja kaikkea kyselen. Vastauksia saan mitä ihmeellisempiä, toisia uskon, toisia ihmettelen... jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 19:22

Hienoa Girasol!