Tässä taas yksi suruviesti kansalle!www.iltalehti.fi/uutiset/201...9_uu.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 17:57

Juu huomasin Topi Sorsakosken kuoleman, taas on yksi loisto laulajistamme päässyt taivaan kuoroon laulamaan..
Voimia hänen läheisilleen..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 18:31

On hyvä laulaja lähtenyt toisiin maisemiin laulelemaan.
Ne ovata nuo vakavat sairaudet sellaisia, että ne pikkuhiljaa uuvuttaa.
Voi toivoa antaa, mutta se on niin pientä. Hyvä kuitenkin kun saa lähteä
ilman pitempiaikaisia suuria kipuja ja mitäpä se elämä siiten antaa enään meille kun
on vain kipu muistuttamassa elämästä.
Voimia kaikille Topin tunteneille ystäville ja omaisille, hän oli valoisa luonne loppuun asti.
Tuossa naapurikunnassa asusteli Ähtärinjärven rannalla.
Siunausta ja kiitosta matkalle, jossa ei tuskaa ja yötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 18:35

En tuntenut miestä. Paremmin tunsin edellisen laman isän.
Pääministeri vuosina 1987-91.
40vuotta sitten istuimme samassa ravintolassa samaan aikaan ja vieläpä samassa pöydässä hänen kanssaan eräänä iltana kun oli vaalireissullaan.

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Holker...n_hallitus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 19:06

Niinpä,taasen uusi jäsen Taivaalliseen Kirkkokuoroon,R.I.P.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 19:14

Siinä meni mies ja ääni.Uskomaton persoona oli hän...Onneksi on musiikkitallenteet muistona.Nuku rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 19:57

rauhaa poisnukkuneelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 20:35

Voi ei, olen lukenut viime aikoina Topin sairaudesta ja toivonut taistelun jatkuvan kavalaa sairautta vastaan. Loppu tulikin todella yllättäen ja nopeaan. Topi oli joskun aikoinaan esiintymässä meidän firman juhlissa ja hyvinhän tuo lauloi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 20:39

Rauha hänen sielulleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 22:23

Vain kerran saamme elää tämän elämän.Vain kerran kuulluu viimeinen hätähuuto,Auttakaa pian.
Apu voi tulla tai ei ollenkaan.
Siunausta Topille,enkelten kuoroon.Mahtaa olla kaunis kuoro.Siellä muitakin tuttuja. Kauniita lauluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.08.2011 - 01:05

topin lauluja (agents) tuli kuunneltua 80-luvulla niin paljon että lapsetkin osasivat ne ulkoa, miehellä oli mahtava ääni ja pulliaisen sovitukset osuivat nappiin. topi on poissa mutta laulut elävät ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 07:14

Mies ja ääni!
Äkkiä meni, mutta eipähä tarvitse enää kärsiä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 07:29

rauha hänen muistolleen. pidin hänen lauluistaan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 08:52

Hyvää matkaa Topille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 11:05

Onhan se aina ikävää kun joku poistuu tästä maailmasta elämän rajan toiselle puolelle, mutta koska en henkilökohtaisesti tuntenut upeaäänistä Topi Sorsakoskea en aijo kuitenkaan vuodattaa hänen vuokseen yhtään kyyneltä, en siltikään vaikka minulla sattuu olemaan hänen mimmarinsa muutaman vuoden takaisessa päivyrissäni ja omista liudan niitä levyjä joilla hän laulelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 13:32

"Miks miestä täällä kaikkialla kaatuu
Kuin heinää, miestä, toiveen tosiaan
Miest' aatteen, tunteen miestä, kaikki maatuu
Tai kesken toimiansa katkeaa
Muualla tulta säihkyy harmaahapset
Vanhoissa hehkuu hengen aurinko
Meil' ukkoina jo syntyy sylilapset
Ja nuori mies on hautaan valmis jo

Ja minä itse, miksi näitä mietin?
Se merkki varhaisen on vanhuuden
Miks seuraa käskyä en veren vietin
Vaan kansain kohtaloita huokailen"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 17:05

Topi Sorsakoskella oli kyky tulkita sellaista musiikkia, jota tuskin muuten olisin tullut kuunnelleeksi. Tämän alan ehdoton ykkönen. Eilen illalla istuimme mökin terassilla katsellen auringonlaskua ja kuuntelimme Topin musiikkia.

Viime syksynä Topi esiintyi Oulun Edenissä ja jos en olisi ollut niin väsynyt matkasta, olisin mennyt häntä kuuntelemaan. Silloin ajattelin, että täytyy mennä seuraavalla kerralla - no sitä kertaa ei sitten tullut.

www.youtube.com/watch?v=rUuRBBX7GVI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 14:56

En tuntenut ko. henkilöä enkä tuotoksiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2011 - 22:54

Ihmetyttää että aina löytyy joka ei tiedä tavallisten musiikista mitään. Minulle hän oli mies ja ääni. Laulunharrrastajana en koskaan ole ottanut häntä esikuvakseni. Hänellä oli oma persoonallinen tapansa tulkita - kiitos siitä. Kauan eläköön hänen musiikkinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 19:20

Topi on poissa, surullista.